Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Linn - 6 februari 2010 22:13

Igår kom Sandra och Tim hit och hälsade på, vi pratade massa och så var Sandra snäll å hjälpte mig att sätta upp mina nya gardiner som kom igår=)

Sen efter att Ulf slutat kom han, Bella och Anders hit, vi umgicks, åt pizza och spelade "Med andra ord" Huuur mys som helst, men som vanligt blev det lite sent så idag är jag extremt trött eftersom jag inte kunde sova imorse.


Har varit uppe i Skräddarbacken idag, umgåtts osv, och nu på kvällen när ja kom hem har ja målat överskåpen till bokhyllan en andra gång, så nu är det bara underksåpen och undersidorna på hyllplanen kvar... men de kommer ta sin lilla tid, behöver nog köpa mer färg och det har jag aboslut inte råd med nu.


Btw, så har Englali fått en till tand nu, upptäckte den imorse=)


Nu ska jag mysa med en kopp te, sen blir det sängen och nått avsnitt av "Legend of the seeker"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards