Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Linn - 26 februari 2010 22:26

Idag har jag umgåtts med Sandra sötnos. Vi tog bussen ner på stan, åt lunch på sibylla och sen gick vi och tog en kaffe på café caal (eller hette de verkligen så?) Där mötte Anders upp oss och vi åkte vidare till Dollar store, handlade div saker, dollar is the shit!


Sen ville Anders ha mat så då blev de en sväng på Subway å sen vidare hem till mig, man kan ju undra hur sjutton borlänges busschaufförer har fått sina jobb, dom kör åt helvete dåligt!


Väl hemma skulle vi få upp mina hyllor, men 3 borrar och 3 hål senare så var bara en hylla uppsatt av 3. Borrarna var skit, den första vi använde böjdes (!) den andra blev helt rund upptill så den borrade inte mycket mer efter det och den 3:dje var sned redan innan vi började borra... man kan ju undra när jag ska få upp resten? Men tack Anders för hjälpen iaf, både med hyllan och lampan, och tack Sandra för att du tog hand om min gullunge medans vi borrade=)


Imorgon ska det handlas hårfärg och sen ska de färgas hår=)


Måste även försöka storhandla nångång till veckan, sitter å funderar på hur mycket man egentligen kan ta på vagnen, jag behöver ett körkort, jag hatar att vara beroende av andra.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards