Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Linn - 30 juli 2009 23:21

Idag åkte vi in till stan, hela familjen, det är ingen höjdare kan ja tala om!

Dock så gick vi inte tillsammans allihopa hela tiden som tur var.


Köpte kläder till Englali, hon fick ett set i stl 44 av Marie, hon kommer nog inte kunna ha de så länge men skönt att ha lite som inte är alldeles förstort iaf:D

Köpte även en lite större body som var på rean, 2 par byxor på HM och så fick hon 4 par strumpor av Marie oxå=)

Till mig själv köpte jag en klänning och en lång skjorta, sen köpte ja även födelsedagspresent till Lars.


Åt sedan middag hos syster, grillad  köttfärsbiff, tzatziki och klyftpotatis.


Sen ja kom hem har ja lagt Englali och plockat lite, diskade nyss, skönt att ha de gjort, imorgon måste ja dammsuga eftersom det kommer besök.


Är sjukt less på kattlådan, sen ja flyttade den har dom börjat ha ut mer sand på golvet, det är kattsand ÖVERALLT! Sen tycker ja att de börjar lukta mer oxå, måste verkligen få tag på en kattlåda med lucka!


Näe nu ska ja röja bort alla kläder i sängen, sen ska ja kolla på ett avsnitt av true blood.


Sov gott!

Av Linn - 30 juli 2009 11:28

Jag hade sett framemot en lugn förmiddag, men syster ringde just å frågade om vi skulle åka till till stan eftersom Mats, fanny och ulla skulle in, och eftersom vi hade pratat om att åka in imorgon tackade jag ja, då får vi förhoppningsvis en heeel dag för oss själva imorgon, jag och Englali.


I eftermiddag skulle vi äta middag hos syster, grilla tror jag, dock inte helt säker.


Näe nu ska jag göra mig iordning.



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards