Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Linn - 10 juli 2009 10:25

Känner mig som världens dåligaste mamma/människa, klarar inte ens av dom enklaste sakerna.

Lyckades förstöra amningsnappen igår, skulle koka den och glömde den på spisen så allt vatten kokade bort och nappen blev förstörd, inte första gången de händer men då klarade den sig.

Så har inte kunnat amma sen igår, tur att vi har ersättning hemma.

Brösten är ömma och knöliga och jag måste verkligen införskaffa mig en pump.


Glömmer bort det mesta, igår när vi gjorde tacos stoppade jag in tacobröden i micron, och glömde sedan bort dom totalt, blir så less och känner mig så sjukt värdelös.


Behövde komma bort imorse, så tog en promenad, men inte ens det klara jag av, hade inte gått länge när det började göra ont i magen.

Har iof dragit ner på alvedonen, så det är ju påväg åt rätt håll iaf.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards