Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Linn - 24 juli 2009 13:27

Det blev ingen hemgång idag, har lite svårt att slita mig härifrån då jag både trivs med sällskapet och omgivningen.

Men men, nångång ska jag väl ta mig hem, tycker lite synd om mina katter och får dåligt samvete för att jag försummar dom.


Idag är en slö dag, trött som attan och alldeles för lat för att hitta på något, funderar på att ev ta en promenad senare, tänkte vila lite först.


Igår träffade jag Vicki, vi knatade runt halva borlänge kändes de som, men det var trevligt, och jag behövde ju röra på dököttet lite=)


SItter och hoppas på att Astrids operation går bra, det visade sig igår att hon fått livmoderinflamation och dom skulle operera idag, mamma skulle få hämta henne vid kl 15.

Stackars älskade hund <3


Nu ska jag passa på att vila då Englali äntligen kommit till ro, hon har varit lite gnällig och haft svårt att sova, tror hon har ont i magen=/

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards