Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Linn - 14 juli 2009 23:29

usch vad jag hatar att packa, har aldrig nån koll på vad jag slängt ner, och nu ska man packa åt en till oxå, är inte det lättaste, alla henne kläder är ju förstora*S*

Jaja, har packat allt i klädväg nu iaf, men sen ska ju blöjor, våtservetter, nappflaskor, ersättning osv med... vart ska man få plats med allt det då? jag som inte har nå fler väskor...tror jag, kanske går att packa i min stora handväska... men tror jag tar det imorgon.


Måste gå å sova, somnar jag nu på engång får jag sova 3 timmar innan det är mat dags åt lilltjejen.

Av Linn - 14 juli 2009 20:10

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska göra, ska åka till Romme imorgon, och eftersom pappa ska sova över så sover ju även jag över, men inte där dock.

Men, sen är ju frågan, ska jag stanna eller ska jag åka hem på torsdag?

Har vägning av snuttan på torsdag, så isf måste jag avboka den tiden, och försöka fixa en tid i Borlänge.

Sen skulle det ju ha varit Jävla finnar i helgen, men det blev inställt, men dom ska ha en fest på fredag, äta gott och umgås.

Å andra sidan hade jag ju ändå funderat på att åka på söndag, så varför åka hem imellan?

Sen är ja ju pank oxå, så skulle nog inte ha kommit iväg på söndag iaf, så man borde väl ta chansen?

Men om jag ska åka betyder det att jag måste packa... blev lite jobbigt det här.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards