Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Linn - 8 juli 2009 20:02

Har nu varit mamma i 9 dagar, hur länge har jag varit arbetslös, hur många jobb har jag sökt?


Nå, nu när jag inte är tillgänglig för arbetsmarknaden längre, då passar det bra att ringa. Fick ett samtal om ett jobb jag sökt, dom satt å gick igenom ansökningarna inför anställningsintervjuer.


Varför är det alltid så?



BVC

Av Linn - 8 juli 2009 18:15

Har idag varit på BVC för första gången, vägde pyret och det såg bra ut, hon hade gått upp lite=)


Sedan kom dom från BVC på hembesök, fick en massa information och så, kände mig otrevlig, för när hon pratade med mig och jag försökte hålla ögonkontakt så gick ögonen i kors, och jag gäspade hela tiden. Men eftersom dom jobbar på BVC så borde dom väl vara van?


Annars har det varit lugnt idag, skönt skönt=)


Imorgon kommer min moster och mina kusiner ska bli trevligt att träffa dom igen.


Har dåligt samvete för att ja inte har varit hemma hos syrran än, men det har ju varit så fullt upp så har inte haft ork.


Näe, nu blir de mys i soffan framför AFV. 

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards