Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Linn - 18 juli 2009 23:48

Först kissar pyret på pyamasen jag skulle ta på henne, sen KASTAR hon nappen rakt ner i TOALETTEN, och sen försöker hon kasta sig ner på golvet när vi (3 st vuxna) står och tittar på när nappen kokas.

En kul kväll, nu ligger hon här bredvid å sprattlar och protesterar för att jag inte ägnar mig åt henne, så bäst att jag gör det. 

Av Linn - 18 juli 2009 15:34

Idag blir det inte många knop gjorda, är trött, vet inte varför då jag faktiskt sovit helt okej, men men.

Ska nog sova en sväng snart, bara Englali vill sova lite oxå.


Ulf jobbar och resten av gänget är iväg å fikar hos Niclas föräldrar, jag valde dock att stanna kvar här då det kan va skönt med lite ensam tid. (inte för att ja är ensam då Englali oxå är här men ändå)


Pratade nyss med Sara <3 har blivit dåligt med pratande för våran del på sista tiden, men jag tar på mig det, har inte riktigt hittat tiden och orken till att prata i telefon, men det kommer bli bättre, I promise:D


Näe, nu ska jag datanörda lite med spelen på facebook:D

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards