Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Linn - 13 juli 2009 21:57

Klev upp runt halv 10-10 idag, tog halv 1 bussen in till stan med Camilla, käkade lunch på nian och sen gick vi runt lite och sedan vidare för att hälsa på Daysi och Kimberlie, lite skillnad på bebis, men då är ju Kimberlie 1½ månad äldre än Englali.

Btw så är Englali 2 hela veckor idag, sjukt vad fort tiden går!


Käkade på McDonalds innan vi åkte hem igen.

När vi kom hem var de bara å tutta Englali lite och sedan ut för å se min nya vagn som mamma och pappa satt ihop, Så fin:D


Sen dess har Englali badat och så har hon en ny pyamas på sig som de står: If I don´t sleep, nobody sleeps...

Köpte den av Daysi idag=)

Hon är så söt så min lilla skrutta:D


Vet fortfarande inte om vi ska åka till Romme på onsdag eller inte, men de visar sig väl då.


Funderar även på att åka till blge på söndag, men jag har inte bestämt mig än, saknar ju verkligen dom, men känner mig inte saknad.


Imorgon MÅSTE jag städa, då det ser ut som ett bombnedslag här, hur mycket disk som helst och grejer överallt!!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards