Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Linn - 29 juli 2009 23:16

Var iväg och vägde snuttan idag, hon växer på duktigt, 2950g och 49 lång, det går undan=)


Åkte sedan till syster, fördrev tiden med att spela lite kort och prata, och runt halv 3 begav vi oss till Axmarbrygga för att avnjuta en underbar måltid, för mig blev det helstekt oxfilé med potatisgratäng, dock svindyrt, men underbart gott:D Sen var ju pappa snäll å bjöd så det sved inte i min plånbok.


Efter maten åkte vi hem till syster igen, drack kaffe och pratade, jag och Jenny var även ner till Jonas bisamhällen å kikade lite, intressant intressant.


Även om de är roligt att träffa folk och göra saker så längtar jag till den dagen då man bara är hemma och inte har nått att göra, små plockar, tvättar, lagar mat, myser med miraklet och bara är, känns som att jag inte haft någon riktig vardag sen innan Englali föddes, har alltid varit nånting, men på fredag åker Mats hem, jag och syster funderade på att åka in till stan å kika lite, men sen, sen är det bara jag och Englali och jag ska NJUTA av att ha en alldeles egen underbar liten bebis <3

Av Linn - 29 juli 2009 00:54

Jag ljuger om jag säger att jag städat idag, men jag har plockat lite iaf:D


Åkte till syrran på eftermiddagen, käkade tacos där, gott:D


Imorgon ska vi äta på axmarbrygga, hela tjocka släkten, bosse, birgitta, jenny och peter kommer från dalarna och ska vara med=)


min dotter vägrar sova, men hon ligger i sängen å är tyst så förhoppningsvis somnar hon snart.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards