Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under juni 2008

Av Linn - 5 juni 2008 11:02

Jävlar vad skönt det var att sova i min egen säng, aldrig att jag åker bort igen och lämnar min säng alledels själv.


Kände mig inte alls välkommen när jag kom hem igår. ja va på skit bra humör, men så öppnar jag dörren och mamma har inte gått ut med påsarna med kattsanden från lådan som hon tömt så de luktar skunk i hela lägenheten, det andra jag märker är att katterna haft ner en blomma, blad och jord överallt, så var jag beredd å bara vända i dörren å åka igen.


Va bara hemma i ca 20 min sen tog ja bussen till Hamrångefjärden.

 Va där i ca en timma å sen åkte ja hem igen, kikade på Camillas kattungar, fan va stor dem va, så jäkla länge va ja väl inte borta?


Gjorde sällskap med Madde ner på mötet, satt på mötet men följde inte med å grillade, jag orkade seriöst inte, och sen skulle ju inte Madde med heller så det skulle ju inte bli så roligt.


Fick Camillas ena kattställning igår, måste bara hitta nått bra ställe å ställa den på för katterna hade vält den imorse när ja klev upp.


Vaknade av Camilla som ringde, stackarn var nervös, hon ska på kryssning idag, så ja klev upp, klädde på mig och följde med henne ner till bussen, och nu sitter jag här.


Har ingen aning om vad jag ska göra idag, ska nog ringa Jennie å höra om hon vill bjuda på kaffe ;)

Sen måste jag ringa sandra och så ja kan få hennes kontonr.


Näe, take care!


"So, i won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate, i'm yours"

Av Linn - 4 juni 2008 09:07

Vaknade av allt stoj imorse men tänkte att ja skulle somna om, jo men hejdu det var hur tungt å andas som helst, inte trevligt alls kan jag be om att få tala om.


Har sån jävla ångest för att ta bussen härifrån så det är ju helt sanslöst, fan jag vet inte varför jag har fått för mig att bussar är farliga men men.

Vill att tiden ska gå fort nu så ja får det här överstökat känns de som.

Fan jag stör mig på mig själv som blir nervös å konstig för konstiga saker, som det här nu då, har världens ångest, hjärtklappning, kan inte sitta still nervös som fan osv, bara för att åka en buss. Jaja, jag blir ju nervös bara jag ska åka med 25:an oxå å det har ja ändå gjort sen jag va typ 14, vet var ja ska kliva av osv.


Är hur trött som helst, känns som att ja borde ha sovit några timmar till, men vad gör man?


Möte ikväll nu då... måste komma ihåg att handla när ja kommer hem!


Åh, jag är extremt sugen på cream cheese chips, varför finns knappt dem nånstanns längre? Jag vet att dem brukar ha dem på Ica Maxi, ibland, men dem är ju så jäkla goda så man vet ju inte vart man ska ta vägen ;)


Oh, jag har godis hemma kom ja på nu ;)


"So needless to say
I'm odds and ends
But I'll be stumbling away
Slowly learning that life is okay
Say after me
It's no better to be safe than sorry"

Av Linn - 3 juni 2008 22:13

Det blev ingen hemgång idag heller, men imorgon blir det det, sådeså!

Måste eventuellt ta bussen härifrån in till centrum, så har lagom ångest över det kan ja lova.


När ja kommer hem ska ja in på konsum å hitta nå smaskigt som jag kan grilla på mötet imorgon kväll:D Ska blir rätt mysigt å ha ett möte där man grillar istället för att bara sitta i ett rum å lyssna och komma med synpunkter.


"Talking away
I don't know what
I'm to say
I'll say it anyway
Today's another day to find you
Shying away
I'll be coming for your love, okay?"


Av Linn - 3 juni 2008 18:40

Det är roligt det, pokerstars.com ;)

Av Linn - 3 juni 2008 11:58

Idag är det hemgång som gäller, men jag vet inte än med vilket tåg.


Kikade på Dragon Heart igår,  den va faktiskt jävligt rolig, och draken var relativt bra gjord fast filmen va gammal.


Måste även tillägga ett STORT GRATTIS till min käre Kusin som tog körkort igår :D


Imorgon är det comunity teater möte, vi skulle grilla å så:D Ska bli trevligt, ska bara komma på vad jag vill grilla för någe, osså ska man väl ha något till skulle jag kunna tänka mig.


Näe de kommer kanske mer sen, ska nog ta en macka eller nått. take care!



"Smoother than the L.A weather
That’s how he holds himself together
He is colder than the winter
I wrap my coat around
To better counteract
his charm attack"

Av Linn - 3 juni 2008 00:00

Just kollat klart på National Treasure 2, kollade på ettan igår, ska kika på en till film nu bara Niclas hittar nån bra=)


Är lite trött men nån timme till orkar man väl med, eller hur ?


Blir väl å åka hem imorgon, ser inte direkt fram emot att komma hem till en tom och tyst lägenhet efter att ha varit här sen i fredags och har haft en massa barn runt mig hela tiden, kan lätt bli lite för tyst och tråkigt hemma då.


Idag har ja inte gjort så mycket, klev upp sent, legat å läst, tagit en promenix med Uffe och Isabella, kikade på var Uffe växte upp, träffat massa folk.


Jag vill verkligen tatuera mig igen, viljan bara växer starkare och starkare, men fan ja vet ju inte vad ja vill göra... men om ja hittar nått motiv som jag verkligen vill ha så slår jag nog till, bara det finns ekonomi för det, det vill säga.


Att vissa personer aldrig slutar att förvåna en, man tror man vet var man har personen i fråga och helt plötsligt gör den något helt oväntat, men jag borde kanske vara van nu efter mer än ett år, eller? Det kanske är så att man aldrig vänjer sig, aldrig lär känna ditt riktiga jag? Ibland funderar jag på om det verkligen är någon som "känner" dig på riktigt. Vänner?


When I come home I wanna do something, get a life?


näe hej svejs på er ;)


"And you can tell everybody, this is your song
It may be quite simple but now that it's done,
I hope you don't mind, I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is when you're in the world."

Av Linn - 2 juni 2008 12:46

Måste komma igång med bloggandet igen, mitt besöksantal har minskat drastiskt under dessa dagar som jag varit innaktiv här på bloggen.


Idag är jag huuuur seg som helst, klev inte upp förns vid 12.

Sitter och funderar på om jag borde ta en dusch, känns som att det är nödvändigt.


Har fan ingenting å skriva, har inte fått igång hjärnan riktigt än, krävs nog lite mer kaffe för det skulle jag tro, har bara fått i mig 2 koppar än så länge.


Funderar på om jag ska gå ut å röka oxå, men vet inte om ja orkar det heller.


Borde väl gå å packa ihop alla saker oxå, men ska nog ta en dusch innan ja gör det skulle jag tippa på.


Näe so long folket!


"He’s the kind of guy
Who’s always passin’ by
Who never has time to spend
And he’ll take you for a spin
Won’t look within"

Av Linn - 1 juni 2008 12:18

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade, men datorn säckade ihop och jag orkade inte med den så. Men nu är jag i borlänge och Uffe har ominstallerat datan så nu är den som ny igen ;)


Ja, vad har jag gjort på senaste då? Inte mycket alls faktiskt, i fredags jobbade jag för första gången på hemtjänsten, va extremt nervös, vaknade 4 på morgonen och kunde inte somna om, började 7 och slutade 12, gick skitbra, åkte sen hem å fixade lite å sen kl 16 bar det iväg till bussen, och resan till borlänge påbörjades.


Igår drack vi öl och hade det trevligt, och jag försökte faktiskt vara social fast jag inte kännde dem som var här, hade det varit för ett år sedan hade jag nog suttit på en stol och inte vågat prata med någong typ.


Fick för mig att åka in på krogen oxå, så hängde på Solis in på stan.


Idag har det varit Cola som gäller och jag har sprängande huvudvärk.


Vet inte när jag ska åka hem än, var ju meningen att jag skulle åka hem idag som som vanligt med mig så har jag ändrat mig, Bellaboll kommer ju idag så då måste ja ju stanna kvar å träffa henne.


Näe, helt seriöst har jag ingen aning om vad jag ska skriva men det kanske kommer mer sen:D


Jag är extremt sugen på KEBAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

"På morron när jag vaknar och drar upp min rullgardin
så kanske regnet bara öser ner.
Då blundar jag och nynnar på en melodi
som handlar om det bästa jag vet"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards