Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Linn - 5 juni 2008 23:54

Det blev ingen film ikväll, sandra va för trött:(


Hade 18000 alldeles nyss, nu har jag 4000, tur att det bara är låtsas. annars hade jag haft lagom ångest nu, men ska väl inte klaga, började med 300.

Av Linn - 5 juni 2008 23:17

Idag har det varit en varm och skön dag:D


Gick hem till Jennie å Anders runt 4 eller nått, suttit på deras altan å rökt å snackat massa skit.

Ungarna tyckte att jag skulle bada i deras pool, men de tyckte inte jag eftersom jag inte hade några badkläder med mig, men det tog inte Anders nån hänsyn till, han försökte slänga i mig men det gick inge bra för honom, men därimot så va de ju 3 ungar som skvätte ner mig så jag hade ju lika gärna kunnat hoppa i poolen. Blev dyngsur, men men det va ju som tur va varmt ute, men det tog lång tid innan jag torkade, tröjan ja hängde upp i solen torkade minsann inte så jag fick en klänning av Jennie, tack så mycket ;)


Nu sitter jag å spelar poker, vinner en massa:D Väntar på att Sandra ska sluta jobba så ska vi kolla på film å dricka lite cider, skulle ta med mig en bra film men vet inte vad Sandra tycker om för filmer så ja packade ner alla jag äger, så får vi se om hon hittar nå bra:D


Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, ska försöka få med Camilla in till stan på lördag men kan tyvärr inte kolla saldot på kontot för min dosjävel har gått sönder. Jippe!!!! NOT!!!



"Sommar, sommar och sol,
havet och vinden och doft av kaprifol.
Sommar, sommar och sol,
en himmel så blå som viol"

Av Linn - 5 juni 2008 11:02

Jävlar vad skönt det var att sova i min egen säng, aldrig att jag åker bort igen och lämnar min säng alledels själv.


Kände mig inte alls välkommen när jag kom hem igår. ja va på skit bra humör, men så öppnar jag dörren och mamma har inte gått ut med påsarna med kattsanden från lådan som hon tömt så de luktar skunk i hela lägenheten, det andra jag märker är att katterna haft ner en blomma, blad och jord överallt, så var jag beredd å bara vända i dörren å åka igen.


Va bara hemma i ca 20 min sen tog ja bussen till Hamrångefjärden.

 Va där i ca en timma å sen åkte ja hem igen, kikade på Camillas kattungar, fan va stor dem va, så jäkla länge va ja väl inte borta?


Gjorde sällskap med Madde ner på mötet, satt på mötet men följde inte med å grillade, jag orkade seriöst inte, och sen skulle ju inte Madde med heller så det skulle ju inte bli så roligt.


Fick Camillas ena kattställning igår, måste bara hitta nått bra ställe å ställa den på för katterna hade vält den imorse när ja klev upp.


Vaknade av Camilla som ringde, stackarn var nervös, hon ska på kryssning idag, så ja klev upp, klädde på mig och följde med henne ner till bussen, och nu sitter jag här.


Har ingen aning om vad jag ska göra idag, ska nog ringa Jennie å höra om hon vill bjuda på kaffe ;)

Sen måste jag ringa sandra och så ja kan få hennes kontonr.


Näe, take care!


"So, i won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate, i'm yours"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards