Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Linn - 16 juni 2008 22:10

Jag är så sjukt less på alla patetiska jävlar, herregud säger jag bara, VÄX UPP FÖR FAN!!! Sara vet vad jag menar, resten låter jag vara osagt.


Helt sant det Sara, känner du dig lite rosa och fluffig kanske? Så sjukt töntigt! GAH!


Och den här jävla FRA- lagen! VAKNA för i helvete!


Är lite aggressiv nu som ni kanske märker, inte å leka med just nu.


Gick bra att jobba ikväll iaf som tur va, allt gick smidigt och jag behövde inte stressa nånting, lite gnäll vare men inte alls i samma mängd som förr. Håll tummarna för fler sånna här kvällar!


Har varit trött hela dagen, förstår inte, tycker inte jag gjort nånting annat än å sova hela helgen, å ändå har jag varit sjukt trött hela dagen.


Inte har ja ätit nånting idag heller, eller jo 3 mackor, men inge mer, har inte riktigt hunnit med.


Börjar kvart i sju eller ju imorgon, kommer inte riktigt ihåg, slutar 4 och efter det ska ja hem till syrran å fira Claes som fyller 14, det går så fort, och dem blir så stora. Har ingen present och inga pengar, får se vad vi hittar på.


Saknar alla vänner så sjukt mycket, helt otroligt att man kan sakna folk så mycket. Me love U you know.


Ska försöka ta mig till Ockelbo på ockelbo marknaden oxå, vill ju se mina kära revyvänner, men vilken dag är det ni ska uppträda? och villken tid?


Näe nu ska jag fortsätta sitta här och vara upprörd, antar att det inte ger med sig i första taget.


Jag saknar ju dig, förstår du inte det? <3


"I miss you,
I miss your smile
and I still shed a tear
every once in a while
and even though it's different now"



Av Linn - 16 juni 2008 11:37

Vaknade idag av att min lillebror kom å plingade på och gav mig en toblerone från syrran, som varit på kryssning, men var är min dooleys?


Är så less på allt hela tiden, det har gått 5 dagar sen jag började känna så här, å inte verkar de bli nå bättre heller.


Börjar jobba kl 2, bussen går halv, ska ner å köpa cigg innan, sen jobbar jag till 21:15, ser inte fram emot det, ska vara på nån sida, men det är som att välja mellan pest eller kolera*S*


Jag vill bort härifrån, låååååååååååååångt bort.


Passar inte in här, jag vill så gärna passa in, men jag gör inte det, borde kanske ta å flytta härifrån?

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards