Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Linn - 6 juni 2008 23:12

Jag har sån där hemsk huvudvärk ikväll, va ett tag sen jag hade de nu, men den kom smygande under cirkusen och har efter det suttit kvar och vägrat ge med sig.


Cirkusen var förövrigt bra, va 1,2 och 3:orna som går cirkuslinjen här i Gävle som satt ihop en föreställning, klart värd att se!


Blir inge stan imorrn, om jag inte åker in själv då förstås, men vill ju ha smakråd med mig. Fan ja som sett framemot det här så länge. Men men, det ligger tydligen i min natur att bli besviken och få planer och förhoppningar förstörda, får se hur ja gör, kan ju åka in i veckan oxå, men känns inte likadant längre, när jag hade tänkt åka in imorgon länge...då känns det inge kul längre.


Och på onsdag börjar jag jobba. Ser inte fram emot det, men men sånt är livet, man måste väl.


Fuck vad ont i huvudet jag har! Så ont att jag mår illa... kommer bli ett helvete att försöka sova.


"But you don’t fold, you don’t fade
You’ve got everything you need, especially me
Sister you’ve got it all
You make the call to make my day
In your message say my name
Your talk is all the talk, sister you’ve got it all"

Av Linn - 6 juni 2008 15:18

Jepp, idag har jag umgåtts lite med Sandra, gick ner till kiosken å köpte oss varsinn glass å loka, satt där å snackade lite, men "svärmor" kom å sa att jag blivit brädad, hahaha jag sörjer verkligen, icke, men jag fick fortsätta kalla henne svärmor iaf:D kan anta att ni inte förstår så mycket av det där men men.


Jag å Sandra gick ner till hamnen å la oss på en av bryggorna för att sola, men de blev inte så mycket sola, för sen ringde lumpen å meddelade att jag skulle med på cirkus på furuvik, gratis å allt:D


Så nu sitter jag här å väntar på att vi ska åka:D


Kommer väl eventullt en upd senare:D


"Cleaned my feet of mud, followed the empty
Zebra ride to the cirkus,
Past a painted cage, spoke to the paybox
Glove which wrote on my tongue-
Pushed me down a slide to the arena,
Megaphonium fanfare.
In his cloak of words strode the ringmaster
Bid me join the parade . . ."

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards