Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Linn - 23 juni 2008 19:13

Usch vad jag skäms för igår, för saker jag sa och för saker jag gjorde.

Har sån ångest!


Mina kläder kom idag, allt passade, men ska skicka tillbaka 2 linnen för dem va inte som jag trodde dem skulle vara.

Men är extra nöjd med en tunika utan axelband, den va faktiskt skit snygg:D

Så nu vill jag att det ska bli fint väder så att jag kan använda mina nya fina kläder.


Är jätte mätt just nu, har precis käkat tacos, och jäklar vad jag klämde i mig, men fan det är ju sååååååå gott!


Näe nu ska ja kika lite mer på tv, å sen ska ja väl sova, börjar 7 imorgon igen*S*


Jag längtar så till helgen, tänk å få vara ledig i 3 dagar i sträck!


Måste höra av mig och säga att jag inte ska följa med till Sundsvall oxå, det har jag helt glömt bort.


"They were sitting
They were talking in the strawberry swing
Everybody was for fighting
Wouldn’t wanna waste a thing"

Av Linn - 23 juni 2008 10:58

Äntligen är jag ledig!


Satt på  salthars å drack igår, blev nog lite för fuller, blöt om fötterna blev ja iaf, och skallebank delux idag. Mår inge bra alls.

Firade min midsommar igår, hoppade till och med små grodorna, asg, vi må ju ha sett jävligt roliga ut.


Tappade bort min plånbok men den återhittades här utanför.


Tack camilla för en trevlig kväll, och tack för att du finns:D

Det var så skönt att höra igår att du faktiskt har märkt av nånting innan utan att jag behövt säga nånting. Tror det var bra att vi pratade lite igår, det behövde nog vi=)'


Näe jag ska försöka ta mig ork å hoppa in i duschen å sen gå ner på konsum.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards