Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under juni 2008

Av Linn - 15 juni 2008 21:31

Känner mig ensam.


Idag har jag inte gjort något märkvärdigt.

Va över till Camilla en liten stund innan hon åkte till vetrinären.


Sitter å kikar på "en prinsessas dagbok 2" nu.


Imorrn är det jobb igen, och på tisdag fyller min ena systerson 14, hade tänkt bränna nån skiva åt honom, men min nero skiva är ju spårlöst försvunnen.

Så just nu ser det ut som att han blir utan present, han ville ju iof ha ett present kort på Berras, men har bara 300 kr kvar denna månad.


Beställde mer kläder idag oxå, får väl se om jag kan ha nått.


Min garderob är överfull, borde gå igenom den igen, men vet ju att det inte är något jag vill ta undan.


Har absolut inget vettigt att skriva om, mitt liv kan nog inte bli tråkigare än såhär.


"You pull me down
And you crucify my name
You make me insane
It's broken now,
Don't ever look my way
Don't even think I'm playin"

Av Linn - 15 juni 2008 00:16

Fick besök av min äldsta och yngsta systerson idag, satt här å drack te, sedan följde jag med till Ulla, spelade plump och sedan gick vi till pappa och jag hjälpte han att göra pizza, smarrigt värre.


Gick ner med Claes och Lars sen och metade ett tag, men Lars hade trassel så han fick låna mitt spö ett tag.


Har sedan jag kom hem inte gjort någonting.


Känns inte som att du bryr dig, är det så det funkar, du som ska ha uppmärksamheten hela tiden, dig man ska bry sig om, men inte tvärtom?


Näe nu ska jag gå ut och röka och sedan sova, är skit trött...

Av Linn - 14 juni 2008 15:59

Har precis ätit frukost, jajjemän ni läste rätt, frukost.


Vaknade runt 14, gick ner på konsum å handlade frukost å nu sitter jag här.


Och jag är fortfarande trött, helt jävla otroligt.


Har absolut inget nytt att delge er just nu, samma som förr tyvärr.


Kanske skriver mer senare, det märks.

Av Linn - 13 juni 2008 18:16

Vad jag blir upprörd! Folk borde tänka efter ibland, jag hoppas det går åt helvete, helt käpprent åt helvete.


Kan inte sätta fingret på det, men nånting är fel, helt jävla jätte fel.


Ledig helgen nu iaf, men det blir väl bara att sitta hemma själv och mögla skulle jag tro.


Kan iaf säga att jag inte kommer vänja mig vid en del saker på jobbet denna sommar, kanske kommer jag kunna ignorera, men aldrig vänja mig.


Jag tror du begår ett misstag.


"When you repeatedly
Take advantage of me
The only thought I get of you, sickens me
Everybody knows you're fake
You're everything I fuckin hate
And I'm everything that you could never be"

Av Linn - 12 juni 2008 23:15

Blev lite jobbigt på jobbet de första 30-45 min men sen gick det bra, förrutom att jag va så trött så jag hade kunnat somna vilken sekund som helst.


Känner mig fortfarande totalt känslomässigt utmattad, vet inte vart jag ska ska vägen eller vad jag ska göra, vill bara bort från allt.


Sa det högt idag igen, vill inte riktigt erkänna det för mig själv, men jag måste väl. Fan, jag känner mig svag, beroende.


Tack Sara för att du finns, även fast allt är mörkt kan du på något sätt få en att glömma allt för en liten stund, önskar att alla var som du, förstående och lojal, är så glad att jag träffade och lärde känna dig.


Jag blir så överkänslig när jag inte mår bra, blir arg för minsta lilla och kan kläcka ur mig vad som helst, va påväg att säga en sak idag som jag vet att jag ångrat och börjat gråtit över sen, men jag höll tillbaka, men känner mig ändå lite sviken.


Borde väl gå å sova, ska upp å jobba imorgon ige, men sen är jag ledig helgen, men det blir väl som vanligt att bara sitta hemma.


Önskar att jag kunde berätta för dig och få stöd just nu, men det är väl omöjligt.


Btw, så HATAR JAG FJORTISAR, små jävla kräk som inte vet vad kärlek är och som slänger ordet "jag älskar dig" överallt, som inte bryr sig om andras känslor och hur deras handlngar påverkar andra människor, som sitter och klagar på saker folk gör och som sedan är heeeelt okej när dem själva gör det, nu är det iof inte bara små fjortisar som gör så, men alla männsiskor som beteer sig på detta sätt borde låsas in någonstanns. Spela in dem på film och visa upp den för dem sedan, jävlar va dåligt dem skulle må. Låta dem känna av den sorg som personerna dem sårar har pga dem. MAN SKA INTE AVLA PÅ SKIT!!! Tack och hej för mig.


"Dina nya bagheera-byxor lär du fanimej sprätta upp,
och din DJ Mendez-bild lär du fanimej sätta upp
Ingen är hemma så du kan cykla omkring utan hjälm,
med det började åska så du blev livrädd och kutade hem
du har vatt mes länge nog de är dags att ändra fras,
och du blev ashård efter att du boffat tändargas"

Av Linn - 12 juni 2008 06:03

För det första Ulf så behöver du inte ha dåligt samvete, man har inte alltid tid. <3


Vaknade runt 05 när en person ringde och väckte mig och behövde prata, har pratat till nu, ska gå till bussen alldeles strax, försöka ta nya tag och orka med den här dagen också, känns jobbigt att behöva gå till jobbet och hålla skenet uppe, men jag måste. Slutar 16 idag, får se vad som händer då, just nu känns de som att jag bara vill gå hem då, inte träffa nå folk inte göra nånting.


Jag hatar dig för att du har sån stor inverkan på mitt liv, att jag fortfarande styrs av vad du gör. Men egentligen är det ju inte du som är det stora felet tror jag.


jag önskar iaf att vi aldrig träffats, men vi alla gör väl dåliga val vad det gäller personer i det stora hela, eller?

Jag vet inte vad som är det stora felet, och kan därför inte göra någonting åt det heller, men jag försöker gott folk, tankarna snurrar så jag blir tokig, och jag vill verkligen hitta en lösning.

Kanske är det så att jag borde träffa nån att prata hos, men jag vill inte, skulle känna mig ännu svagare då, jag vill ju kunna ta hand om mig själv och lösa mina egna problem, men det är inte så lätt när man knappt vet vad man själv tänker.


Just nu har jag inte tid att tänka på mig själv överhuvudtaget, just nu ligger alla mina tankar hos en vän.


Sara- Jag är så lyckligt lottat att ha dig till vän, du anar inte hur mycket du betyder för mig, tyvärr blev de ju inte så nu då att det blev bättre idag, men det har sina orsaker det med. Älskar dig hjärtat. <3


Fan att man inte ska kunna leva som en normal människa? Eller är det här normalt, isf vill jag inte vara människa mer. Hoppas att det finns en tid för välmående och lycka.


Jag känner mig gnällig och jobbig, känns inte som att ja gör annat än gnäller när jag pratar med nån, att jag bara drar ner alla andra, kanske borde isolera mig en tid tills jag mår bättre?


Töntingt att sånna små saker kan utlösa sådant mående. Och jag ska stå ut hela sommaren, kanske jag vänjer mig, kanske blir det en av dem jobbigaste sommrarna i mitt liv. Det återstår tyvärr att se.



Av Linn - 11 juni 2008 22:54

Idag har varit den jobbigaste dagen på länge, både psykiskt och fysiskt.


Så jobbig att när jag kom hem satte jag mig i soffan och började gråta.


Fan, jag känner mig svag, oönskad och oälskad.

Jag vet att så inte är fallet men det känns så iaf.


Jag orkar inte skriva heller, vill lägga mig och försvinna!



Av Linn - 10 juni 2008 22:46

Idag har vädret varit väldigt omväxlande, ena stunden sken solen, nästa spöregnade det, sen sken solen igen, sen haglade det, och sen regnade det lite å sen kom solen igen.


Idag har jag bara städat och tvättat och haft tråkigt.


Imorgon börjar jag jobba, ser inte fram emot det, Shadow löper igen, så antar att ja inte kommer få så mycket sömn.


Kl 8 ska ja va färdig å åka till bergby, är ju Lars skolavslutning imorgon, å olle å claes oxå förstås. Ska väl kika på dem i kyrkan å sen skulle vi väl fika, kommer väl ta en evighet, eftersom lars och olle inte har samtidigt så kommer få sitta i kyrkan lääääääänge...


Sen kl 2 börjar jag jobba, jobbar till 21:15, får se om dem har tänkt sig att ge mig delegering, annars förstår ja inte riktigt vad dem tänkt sig.


Usch måste ju kliva upp jätte tidigt imorrn då å duscha å fixa iordning sig så man ser respektabel ut*S* Kanske ta den röda skortan?


Har inte mycket att säga alls, mitt liv är väldigt tråkigt, och det verkar ni ha märkt, för mitt besöksantal har inte stigit fast jag blivit aktiv bloggare igen.


Näe ska kolla på navycis nu, å sen ska ja läsa å sen sova!


"I don't wanna break before
The tour is over
I'm gonna make it mine
Yes i...i know it
I'm gonna make it mine
Yes i'll make it all mine"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards