Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Linn - 26 oktober 2009 21:02

Gick in på rustas hemsida och kollade på sortimentet, fastnade på tapeterna, vill ju göra om sovrummet och vardagsrummet i nya lägenheten, hittade mycket fint, dock ingen röd tapet jag tyckte om till sovrummet, men hittade mycket fint som man kan ha som fondvägg, både i sovrummet och vardagsrummet, men jag är ju sååå dålig på sånt där. Skulle behöva hjälp, nån som är duktig på inredning och vad som passar med vad får gärna höra av sig och hjälpa till, sen måste jag ju ha hjälp med att få upp tapeterna oxå, har ju ALDRIG gjort nå sånt nångång, usch!


Ska iaf köpa ny damsugare imorgon, funderar även på en ny kaffebryggare med termoskanna, vore ju kanon!

Ser ut som att pengarna jag lagt undan till IKEA kommer att plockas fram imorgon, men de märks sen, kanske har jag tur och får ihop det ändå, ska nog passa på att köpa på mig mat och blöjor till Englali oxå så det räcker hela månaden, men då måste jag nog försöka locka mamma till ica maxi oxå, får väl se hur de går, känner ja henne rätt är hon nog inte så sugen på det, vill ju gå på dollar oxå, får kanske bli en annan gång? men dom hade billig kattmat jag ville testa... jaja får se vad som händer imorgon.


På ett sätt vill jag börja flytta nu, så ja får alla tankar ur huvudet på hur det ska se ut osv, blir stressad av allt jag vet att jag måste göra men kan inte ta tag i nånting nu, flytten ligger för långt fram. Som de är nu sitter jag bara å tänker på allt, hur jag ska få allt att gå ihop, hur jag ska hinna med, men kan som sagt inte börja med nånting så tankarna blir som en enda klump i huvudet och jag får ingen ordning på nånting.

Hade ju tänkt fixa i lägenheten å börja flytta lite smått i Januari, men vet inte riktigt hur jag ska få ihop det, och var jag ska få pengarna ifrån, har ju ett dop där mitt i allt oxå, som de måste planeras till, bakas till och handlas till... herregud var ska jag få pengar ifrån till allt?


Har iaf bestämt att jag MÅSTE gå ner minst 5 kg innan jag åker till blge nästa gång, tänkte att det kanske blir en sporre så jag inte fuskar hela tiden, då jag har ett mål, började viktminskning del 2 idag, nu JÄVLAR!! Jag vill ju inte att det ska ta allt för lång tid innan vi kan åka till blge igen... fan att man ska ha så kass självdiciplin, nån som vet nått bra tips om hur man gör för att inte falla för frestelsen?

Av Linn - 26 oktober 2009 15:24

Har jag gjort idag, lite slarvigt men bättre än inget iaf=)


Har suttit på IKEAs hemsida nu och kollat, det finns så mycket jag vill ha, bara att spara pengar, har ju börjat lite men vet inte om dom kommer få sitta kvar på sparkontot denna månad, det märks.


Imorgon ska vi ev åka in till stan med mamma, gå på rusta och på dollar=)


Pyret sover, hon har sovit rätt länge nu så hon vaknar nog snart.


Fryser om fötterna så ska nog gå å ta på mig strumpor.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards