Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Linn - 18 oktober 2009 21:10

Fikat var trevligt hos mormor, smörgåstårtan var god, den får mamma göra flera gånger ;)

Jimmy och Carolina var där oxå, alltid lika roligt att träffa dom, synd att det blir så sällan, och det lär ju inte ska bli oftare när jag flyttar till borlänge=/


Kan fortfarande knappt gå pga ryggen, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till=/


Ska nog snart gå å lägga mig, är så sjukt trött.

Imorgon börjar operation viktnedgång.

Av Linn - 18 oktober 2009 10:53

Har så sjukt ont i ryggen, svårt att röra på mig, vet inte vad jag lyckats med, men ont gör de. Skulle behöva massage, nån som känner sig manad?


Om en timme ca åker vi till mormor som fyller år idag, borde väl egentligen göra mig klar men ja orkar inte riktigt än.


Har tagit ett bad med Englali nu på morgonen, tänkte att de skulle hjälpa min rygg men de gjorde de ju inte. Men englali blev ju ren iaf;)


Sitter här och äter godis, sen ska de goffas smörgåstårta som mamma gjort=)

Men imorgon, då börjar mitt nya liv!! Nu jävlar!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards