Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Linn - 23 oktober 2009 19:35

Har varit grått och trist ute idag, och när de är så drar jag mig för att gå ut. Egentligen borde jag nog ha blivit född till björn och kunnat gå i ide såhär års, sova sig igenom hela vintern. Men nu är jag inte björn utan måste genomlida vintern. Eller så illa är det väl inte, en riktigt solig vinterdag med  mycket snö är ju faktiskt ganska mysigt. Längtar lite till julen med all belysning och gran osv, sen ska de bli så roligt att se Englali hennes första jul, visst hon är bara ett halvår då men ändå!


Idag har vi inte gjort speciellt mycket, var ut en sväng med Astrid, tog Englali i bärselen och hon fick sitta med ansiktet utåt för första gången, tror hon tyckte det var intressant att se allt=)


Om en stund blir det mys med Idol, en kopp te och lite tända ljus=)


Imorgon ska vi hem till syster, ska bli roligt, längesen man såg henne nu, nån borde knäppa mig på fingrarna eftersom jag är så dålig på att hälsa på folk!

Men innan besöket hos syster så ska jag tvätta, kl 7 imorgon har jag tvättid  huu vale för den tidiga timman, men så är de!

Av Linn - 23 oktober 2009 11:08

Mitt moderliga hjärta tog nyss ett skutt, la Englali i soffan på mage, efter en kort kort stund vände hon sig(och ja det har hon ju gjort förr, när hon va 5 veckor). Tänkte att jag kan ju testa att lägga henne på golvet å se om hon vänder sig då oxå, och JA det gjorde hon, min duktiga lilla tjej.

Hon har nu gjort det 3 gånger då hon legat på golvet, och ja, jag tror faktiskt att det är medvetet, för hon tycker verkligen inte om att ligga på mage, mitt lilla gryn! Det är så härligt å se när dom gör framsteg, lär sig nya saker osv, men gud vad frort det går!

Av Linn - 23 oktober 2009 09:33

Mina farhågor besannades inte, Englali vaknade halv 4 och ville bara ha mat, sedan somnade hon lungt om till halv 8, underbara unge <3


Vad ska vi göra idag? Ja, ingen aning. Ska försöka ta oss ut på en promenad tror jag, har tänkt ut å gå flera dagar nu men än har det inte blivit av.

Samma med städningen, har inte heller blivit av än, så får se om jag tar tag i den å ;)





Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards