Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Linn - 16 oktober 2009 18:58

Lägenheten var underbar, helt jävla underbar! jag är kär. Men är tyvärr inte den enda som tackat ja, vilket betyder att jag har minimal chans att få den tyvärr, fan, läget var super bra, åh, jag blir så ledsen, varför kan inget bara gå bra nångång. lite tur tack!


Jaja, hemma igen iaf, ensamt=/


Va till camilla och fikade och firade hennes födelsedag sådär lite i efterskott, trevligt=)


Näe, har bara lägenheten i huvudet nu och känner mig tjatig.

Av Linn - 16 oktober 2009 09:27

Måste ju säga att Tunabyggen inte ger ett bra första intryck, gjorde intresseanmälan på en lägenhet igår, blev erbjuden den på engång men man måste ha tittat på lägenheten först innan man tackar ja, hade till på måndag på mig att tacka ja. Ringde nästan på engång för att få en tid för visning, men de gick inte att få tag på någon, nu 6 samtal senare och en massa kopplande fram och tillbaka där det inte svarat någon och man lämnat meddelande utan att ringa upp så fick jag numret till en reparatör som ev skulle kunna öppna, jag ringde honom och förklarade läget och han lät lite små putt över att dom gett ut numret till honom då dom tydligen inte ska göra det (?) Jaja, hursom så ska vi åka å titta nu, efter MÅNGA om och men.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards