Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Linn - 19 oktober 2009 13:45

Trots min smärtande rygg,  min värkande nacke och mitt bultande huvud är det här en bra dag.

Dom ringde från tunabyggen för nån timme sen, oroade sig över min ekonomi ett tag och jag fick lova att jag tänkt över saken. Jag tänkte att dom ringde och kollade sånt för att ha de i åtanke när dom bestämmer vem som ska få skriva kontrakt, men sen frågar hon om hon ska skicka kontraktet eller om ja ska komma dit. Snacka om paff jag blev, var jag inte beredd på alls faktiskt.

Så hon skulle skicka kontraktet, så ska ja skriva på de, sen ska ja säga upp min lägenhet nu i slutet på oktober.

Sen ska de sparas pengar så ja kan köpa mina möbler på IKEA och så ska jag önska mig lite i julklapp och födelsedags present.

Så jag och mitt lilla pyre ska bli borlängebor, kan knappt vänta, ska bli så roligt att inreda en ny lägenhet, förhoppningsvis kommer jag trivas bättre där än vad jag gjort här!

Har både inglasad balkong och uteplats, så tänkte att mina kära katter skulle få bli utekatter ;)


Yay!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards