Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Linn - 31 oktober 2009 21:16

Har haft en trevligt dag hemma hos Jennie och Anders, med fika och massa prat=)

Tack för idag <3


Vägen hem var därimot mindre trevlig, var sjukt yr i huvudet och vinglade lite, trodde jag skulle svimma ett tag, och då smyger sig ju alla hemska bilder på hur jag svimmar, släpper vagnen och den åker ut i vägen in i huvudet, var livrädd hela vägen hem iprincip, inte hade jag nån å prata med heller som kunde få mig på andra tankar=/ Som tur va kom vi hem helskinnade=)


Jag är fortfarande snurrig... undra vad det kan bero på?


Englali håller på att bli förkyld stackarn=/ Hon ligger och sover nu, hoppas hon är bättre imorgon!


Funderar på att åka till borlänge till veckan, men de är ju det här med kattvakt och pengar... får det inte riktigt att gå ihop.

btw

Av Linn - 31 oktober 2009 10:16

jag berättade aldrig om den underbara sidan jag hittade igår http://www.dammsugarpasar.se ,där fanns det nog dammsugarpåsar till de flesta dammsugare! Wonderful, slipper man det där slitet med att springa runt i affärer å leta och aldrig hitta rätt!

Av Linn - 31 oktober 2009 08:22

Englali vaknade 7, men jag ska inte klaga, många andra får kliva upp mycket tidigare och fler gånger under nätterna.

Jag har sovit dåligt inatt, men tror det beror på det dåliga avslutet igår, man ska inte gå och lägga sig med fel känslor.


Näe nu är pyret hungrigt, ska göra en flaska och så kommer hon säkert somna, och det är ju kanon, för då ska jag duscha=)


Btw så fyller Jennie 31 idag, och Robin fyllde 1 igår, det glömde ja skriva=( Grattis!<3

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards