Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Linn - 17 oktober 2009 21:35

Idag har vi varit på dop, Liams dop för att vara mer exakt, och eftersom jag är hans gudmor så fick jag bära fram honom och hålla honom tills prästen skulle ha honom. Var super nervös, men allt gick bra han var lite kinkig bara. Men snacka om vikt skillnad på Englali och honom, han blev bra tung efter ett tag, men de är väl för att man inte är van antar jag.

Allt var jätte fint och Nathalie hade valt jätte fina låtar:D Tack för idag =)

Nina och Johne var där oxå, så roligt att träffa Nina igen, tyvärr hade hon inte lilla Alwin med sig, men honom får jag nog träffa tids nog=)

Fick 2 kassar barnkläder av Nina oxå, jätte fina, Englali kan ju få växa på sig lite så hon kan ha de snart;)


Nu ska jag laga lite mat.

Av Linn - 17 oktober 2009 08:20

Ska strax klä på Englali så hon är färdig, sen ska jag sminka mig och klä på mig. Om ca 40 min ska vi åka, idag är det dop för Liam, är nervös, eftersom jag ska vara gudmor ska jag ju stå där framme med dom, kommer säkert ramla, eller iaf snubbla lite.


Borde väl egentligen känna mig stressad men än så länge är de lungt, men de kommer nog snart;)


Gick förvånansvärt bra att sova inatt, trodde jag inte=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards