Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Linn - 15 oktober 2009 18:56

Ja, har blivit erbjuden en lägenhet här i borlänge, kruxet är bara att man måste ha tittat på lägenheten innan man tackar ja, men idag när jag ringde och ville titta på den så fanns det ingen tillgänglig som kunde låsa upp, är inte det lite konstigt? Hon som hade lägenheten var i Leksand och alla 3 områdesvärdarna var otillgängliga, är inte det oxå konstigt, eller iaf dåligt planerat, hur alla 3 kan vara otillgängliga samtidigt.

Hoppas att ja får tag på dom imorgon så ja kan kolla innan jag åker.


Känner mig ivrig till att få lägenheten och börja fixa och dona, tapetsera, måla, möblera osv osv!


Jaja, igår va jag på kupolen och shoppade loss, blev 2 tröjor, 1 linne, 3 par trosor och Englali fick en skallra och en bitring + 2 reflexer till vagnen. Skulle ha varit in idag oxå, men fick inte tag på Sabina så det blev inget, så har fortfarande ingen present till camilla, måste fixa det imorgon, kruxet är bara vad jag ska köpa?


Jaja, imorgon åker vi hem igen, känns sorgligt måste jag säga... vill inte egentligen men måste, på lördag är det Liams dop, och jag är ju gudmor, känner mig faktiskt nervös över att stå där framme, men de ska nog gå bra ;)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards