Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 27 juni 2008

Tatuering.

Av Linn - 27 juni 2008 21:08

Är hel tänd på att tatuera mig igen, vill verkligen göra det. Hittar så många saker jag vill göra, men vet inte vart jag ska sätta dem, vill inte att det blir för många och så, så att det ser "plottrigt" ut heller, usch.


Att man alltid ska välja, vill verkligen ha nåtning med stjärnor oxå, har hittat en som jag skulle kunna sätta på skulderbladet, skit snygg. bilden längst ner är den som jag funderar på att sätta på skulderbladet.


Har en egen fundering oxå, som bara finns i mitt huvud, 3 stjärnor i lite olika storlekar(inte för stor storleksskillnad) i typ en sned triangel, som oxå skulle kunna sitta på skulderbladet, men vet inte om jag vill ha dem ifyllda eller bara en tjock kontur,

Hjälp mig, vad tycker ni? Ska jag ha nån som jag visat upp, kan ni föreställa er det som jag försökte förklara som bara finns i mitt huvud, eller ska jag ha något helt annat?


Sen är jag hel tänd på den här med, men man ska väl ha kropp för det oxå.

 
 
Ingen bild

M. Bergström

28 juni 2008 09:26

Gud så jollig du e, ska ha kropp för det också? Kroppp har du för tatuering, det sitter bara i ditt huvud. Men...
Jag förstår hur du menar om tatueringen du tänker på, och för att kunan bestämma dig måste du få den ritad, behöver inte vara utav en tatuerare, utan bara så du får den ur skallen på prent så att säga.
I annat fall så gillade jag (personligen) den nedre utav bilderna betydligt mycket bättre än den med bara stjärnor. Jusst för den nedre inte är lika vanlig och att det inte bara är stjärnor, alltså det finns lite mer annat liv i den också.
Kram vännen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards