Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under augusti 2009

Av Linn - 12 augusti 2009 13:57

Har ominstallerat datorn idag, så bara å hålla tummarna att ja kommer kunna använda den nu utan att känna ett tvång av att behöva hoppa på den å slänga ut den genom fönstret. men de återstår att se.


Ska väl lägga över alla bilder och all musik från externa oxå, men inte än, orkar inte.


Just förtillfället känns de som att jag har noll koll på läget.


Vill att kläderna ska komma nu, dom borde komma idag, hoppas hoppas.





Av Linn - 11 augusti 2009 15:42

nytt utseende på bloggen igen, blev inte riktigt nöjd så vi får se hur länge den får se ut såhär...

Av Linn - 11 augusti 2009 11:29

Förlåt för den dåliga upd, men det händer rätt så lite här så har inget att skriva om.


Har kollat klart på Harper´s Island, så nu behöver jag tips på serier som är bra=)


Har även börjat med mjölkfri ersättning till Englali för å se om hon blir bättre i magen.

Men hoppas de inte är så att hon är allergisk för ersättningen var svin dyr =S


På fredag ska jag iväg till BVC och väga å mäta igen, ska bli spännande:D



Av Linn - 9 augusti 2009 02:25

så hade ja skrivit ett inlägg så försvann allting... ibland är det bara meningen att ALLT ska bli fel*S*


Nåja, jag kan inte sova, känner mig ivägen, krävande och jobbig, tankar och funderingar snurrar runt som tusan.


Har nyss kollat på ett avsnitt av harper´s island, bra bra.

Hoppas bara ja inte stör uffe, borde väl egentligen ha tagit med mig datorn ner, men jag tänkte som så att om jag låg kvar i sängen kanske jag skulle bli så trött att ja inte orkade hålla mig vaken längre och fick inget svar när ja frågade om han var vaken så ja hoppas han kan sova ostört fast ja har datorn på, han behöver ju sova eftersom han ska jobba imorgon.


Själv måste jag ta mig nånstanns å köpa blöjor och ersättning till pyret imorgon.


Det var inte meningen att de skulle bli fel!



Av Linn - 8 augusti 2009 14:48

Ja, blev en liten miss, så jag blev barnvakt åt isabella men det gör ju ingenting eftersom hon är en go unge=)

Dock har vi redan varit lite osams, men det gick över fort=)


Ska alldeles strax knata till Kenth å dricka lite kaffe, ska klä på Englali bara:D


Annars vet ja inte vad som händer, blir ev lite pyssel senare, sen tänkte ja kolla på en film som Kattis och Niclas hyrt. Sen tänkte ja va snäll å bädda rent i sängen, om ja hittar nå lakan dvs, sen kan man ju alltid ladda ner lite mer Harper´s Island, så nog har ja göra alltid om de skulle behövas.


"Har du ätit upp den?"



Av Linn - 7 augusti 2009 15:22

vi är i borlänge.


har absolut inget att säga...



Av Linn - 6 augusti 2009 13:06

Ja, som ni alla vet HATAR jag att packa, blir oftast att ja bara slänger ner saker och har noll koll på vad de är för skit som kommer med, å nu är de ju ännu värre eftersom ja inte har nå byxor ja kan ha... bara å hoppas på att de kommer vara fint väder så ja kan ha leggings på mig.

Jag måste nog sluta åka bort, för det här med packningen går verkligen inte, å nu när man ska packa åt 2 är de ju ännu värre*S*


Ska ta mig ner på konsum snart oxå, har fått paket från Sara, Emma, Carina och Emelie, ska bli spännande å se vad det är för nå:D


Näe om man ska ta å fortsätta kanske?

Av Linn - 5 augusti 2009 20:57

Var ute å gick en sväng med Camilla på förmiddagen, ingen lång sväng men man kom ju iaf ut och fick lite luft:D


Sen har jag tvättat, och haft Jennie, Robin, Emelie, Lina och Anton på besök, trevligt trevligt.


Tyvärr kunde inte Nathalie komma på besök idag, men de får väl bli när jag kommit hem från borlänge igen då.


Har inte gett mig på att packa än, så de får nog bli morgondagens syssla.


Jag vill inte sova på golvet.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards