Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Linn - 2 augusti 2009 23:11

Känner mig nedstämd, en massa tankar som snurrar, känslor som jag inte riktigt förstår mig på och funderingar som inte kommer någonvart.

Finns mycket jag skulle vilja säga, mycket jag vill ha svar på, men inget som ja säger högt, inte ens tills mig själv.

Jag är rädd att säger jag det högt kommer jag börja hoppas och då blir jag bara besviken.




Av Linn - 2 augusti 2009 12:41

Känner mig sjukt huslig, funderar på att låna mammas hushållsassistent å baka bröd, sen funderade jag på att göra nån god paj till middag och ev baka något gott, ska även flytta alla lakan och handdukar till skrubben å sen fixa lite i sovrummet.


Hoppas på att Michaela hittar kattlådan så ska ja köpa den av henne, så kanske jag oxå kommer slippa all kattsand överallt sen, lite kommer man väl inte undan men som de är nu så är de ju ÖVERALLT!


Ska väl ner på affären en sväng oxå, ska kolla på recept först så man vet vad man ska köpa.


Väntar på att pyret ska somna så ska ja hoppa in i duschen, borde inte dröja allt för lång tid innan hon slumrar eftersom hon varit vaken nästan 3 timmar i sträck nu, det brukar hon inte vara.

Klädde på henne klänning idag, sockersöt, men ändå så ser det lite konstigt ut med klänning på bebisar av nån anledning, vet inte varför, kanske är bara för att ja inte är van.

Som ja sa, nu sover hon:D Då ska ja ta å hoppa in i duschen, So long!


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards