Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Linn - 22 augusti 2009 21:55

Ja, som rubriken tyder på har vi alltså varit på släktträff idag, var över 100 pers där... helt sjukt vad stor släkt man har egentligen.


Var lite jobbigt då dom flesta bara hoppade på en när dom såg att man hade en bebis, men men, Englali var hur snäll som helst.

Jag somnade i bilen påväg hem, hur trött som helst.

Var kanske bra, för sen vi kom hem har Englali varit helt omöjlig, bara skrikit å skrikit, testade allt men inget hjälpte.

När hon sen kräkte ner hela sig fick hon bada, sen satte ja på henne pyamasen hon fått av sara, den var fortfarande för stor men gud så söt hon blev:D

Nu ligger hon iaf å sover efter många om och men, hoppas  hon sover ett tag nu.


Jag tänker nog ta med mig datorn in i sovrummet, krypa ner mellan lakanen och kolla på nått avsnitt av dexter innan jag somnar, ska bara dricka upp teet och äta upp smörgåsrånen.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards