Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Linn - 23 augusti 2009 22:39

Är på jakt efter ett bra träningsprogram... lite guidning(stavas de så?) så man kommer igång, antingen vecka för vecka eller på lite övningar osv, nån som har något tips på nån bra sida eller liknande? Sökte på google men hittar inget bra.

Måste verkligen komma igång nu, mår inte bra såhär, känner mig sjukt plufsig och hemsk...ja jag vet att jag precis fått barn och att det tar tid... men om jag väl kommer igång kanske det känns lite bättre, sen mår man ju mycket bättre av att röra på sig.


Jaja, idag har vi iaf varit hemma hos pappa en sväng och fikat för att fira Lars som blir 14 imorgon, herregud... redan 14 år!! Tiden går tokfort, står nog inte på förns Englali är 14.


Nu på kvällen var jag och Camilla en sväng på konsum, sen gick vi upp till rockis, hade Englali i bärsele, var rätt bekvämt att slippa släpa på vagnen.

Träffade Ewa på rockis, var på tiden att hon fick träffa liltufflan, hon blir ju ändå 8 veckor (!) imorgon och hon hade inte sett henne än.


Tänk om man visste vad andra människor tänkte och tyckte, vad mycket enklare allt skulle vara då.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards