Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Linn - 24 augusti 2009 21:51

Ja, idag fyller min lillebror 14 år, Grattis.

Var hos mamma å käkade tacos för att fira, mycket delikat:D


Annars vet ja inte riktigt vad jag gjort, Sandra var över en sväng med en fin body till snuttan, tack=)

Sen kom även mamma över en sväng.


Sedan gick jag över till Camilla där MIchaela och Moa va, när Moa höll i Englali såg Englali jätte stor ut, men så börjar hon bli stor oxå.


På eftermiddagen va Englali jätte skrikig, till slut fick jag nog och satte på mig bärselen och tog med mig mamma ut på en liten promenad, då somnade hon, till följd är ju att hon är vaken nu istället och visar inga tendenser till att sova den närmsta tiden, men bara att hålla tummarna för att tröttheten ska slå till.


Jag har tränat lite på kvällskvisten, började med en träningsdvd som jag inte tyckte om, så skippade den ganska fort, gjorde dock några egna övningar sen. Måste försöka få rutin på det.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards