Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Linn - 30 augusti 2009 22:36

vet inte vad jag ska skriva, orken tryter, och vet inte riktigt hur jag ska göra för att få den tillbaka... som tur är räcker det med att titta på englali för att få en liten energyboost.


haft en trevlig eftermiddag/kväll med familjen Ahlberg, umgåtts, druckigt kaffe och ätit god mat, tack för det=)


har nu äntligen insett vad så många påpekat väldigt länge, men önskar nog att jag skulle ha låtit bli...jag vill ha så mycket som jag aldrig kommer få.


när orken tryter och jag har svårt att sova, eller näe, svårt att somna, så mår jag inge bra, gråten är nära till hands hela dagarna. Jag är osocial och orkar inte anstränga mig, orkar inte ringa, orkar inte prata,orkar inte skriva... 


känner mig så sjukt ensam oxå, "du har ju Englali" tänker nog alla nu, och JA jag har englali, och tur är väl det, för vad hade jag gjort utan min älskade underbara unge?

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards