Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under augusti 2009

Av Linn - 17 augusti 2009 23:36

Då var den här dagen snart slut då, ska strax lägga mig.


Har inte hänt mycket idag, kikade på ice age 3, den var bra söt :D


Har även varit sjukt irreterad än vända, men de gick över:D


näe ska väl kika klart på true blood I think...

Av Linn - 17 augusti 2009 11:40

Alldeles strax ska jag gå i barndom och kolla på Ice age 3, fördriva tiden lite.

Är helt ensam hemma här... hör inte till vanligheten:P


Ska ta å lägga lakanet i torktumlaren innan filmstunden.



Av Linn - 17 augusti 2009 10:06

Sara har begärt fler blogginlägg, så jag sätter väl igång genast:P


Har så dålig fantasi bara så ja kommer inte på vad jag ska skriva om.


Igår gjorde vi som sagt inte så mycket, efter att vi ätit gick vi hem till Kenth å drack lite kaffe.


Englali ligger här bredvid och protesterar hejvilt...hon vill inte ligga på mage, men hon har en elak mor som tycker att hon måste de...annars lär hon sig inget:P

Men hon har varit jätte glad nu på morgonen, hennes leende har lyst upp hela dagen:D

Och så har hon varit vänlig nog att kräkas ner Ulfs säng, så de blir till å tvätta lakanet idag:D

Undrar vad som försigår i dom smås huvuden egentligen, kan man fundera på en stund.


Näe nu ska jag ta med mig Englali ner å äta frukost... har upptäckt tjusningen i philadelphia ost, hur smarrigt som helt! kommer helt klart inhandlas en burk sånt när ja kommer hem!


Av Linn - 16 augusti 2009 14:58

Idag är en sån där tråkdag... har inte gjort mycket idag, hängt tvätt, ska väl hänga en maskin till så fort den är klar.

Förstår inte varför söndagar är sånna tråk dagar?

Vet inte vad som händer annars idag, ingenting verkar de som... de visar sig väl.


Är hungrig som tusan, så smällde i mig lite vit choklad nyss, svin god är den, vit choklad med nötter och crisp, finns på Lidl!!



Av Linn - 15 augusti 2009 23:11

Är sjukt trött, så bara jag skrvit färdigt det här ska ja stänga av datorn å sova.


Idag har vi varit både hos Kenth och Familjen Kivi och hälsat på, mycket trevligt:D


Annars vet ja inte riktigt vad jag har å delge er...näe de får duga för den här gången.

Av Linn - 14 augusti 2009 17:18

Mår inge vidare bra, har nog aldrig kännt mig så tjock och ful som jag gjort nu dom senaste dagarna... vet inte vad det beror på och vet inte hur jag ska komma ifrån det.

Jag blir på dåligt humör titt som tätt, ibland helt utan anledning, antar det är alla tankar som gör det... hur kommer man ifrån sånt?

Jag vill ju inte vara på dåligt humör, speciellt inte nu när jag är här, bland människor jag tycker om.


Jaja, var på BVC idag och vägde och mätte lill tufflan (som inte är så liten längre) 3500g (vilket är en ökning på 550g på 2 veckor(!)) och 51cm lång, hon växer min lilla tös...


Varit på apoteket å köpt Babysemp med lite laxerande verkan, nu jäklar ska vi få bukt med magen, tycker så synd om henne när hon har så ont och det inte finns nånting jag kan göra.


Har inget mer att tillägga just förtillfället, kanske kommer mer sen?

Av Linn - 13 augusti 2009 19:58

Igår/natt var min dotter snäll, hon åt runt kl 22, somnade kanske runt 23-23:30 å sen sov hon ända till kl 06, fattar ni, då fick hon mat och somnade om! Hoppas hon gör de till en vana:D


Är lite små hungrig, men tror vi skulle fika kvällsfika snart:D


Har lämnat min dotter nere med Kattis och Niclas, så borde väl gå ner och ta mitt ansvar.



Av Linn - 12 augusti 2009 23:35

Jepp, kläderna kom idag JIPPIE, å ja kunde ha alltihop så jag behöver inte ha dåligt samvete över att ha köpt kokosbollar oxå;)


Har inte gjort speciellt mycket, idag, va en sväng hos Kenth.


Kollade även klart på Baksmällan som ja började kolla på igår, var väl rätt bra antar ja.


Har krypit ner under täcket, ska väl sova snart I guess.



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards