Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under augusti 2008

Av Linn - 4 augusti 2008 21:56

Det regnade i lördags, det regnade igår, och guess what! det har regnat hela dagen idag med.


Har varit en riktigt arbetsmyra på jobbet idag.


Gick hem till syrran efter jobbet, satt å väntade på att brorsan skulle komma.


Spelade lite kort efter att han kommit, åt kalops å potatis, åkte sedan hem.


Av Linn - 4 augusti 2008 06:06

Igår va de skit väder, regner bara öste ner, och nu är det skitväder, det blåser som fan.


Igår tog ja de bara lugnt, städade lite å så, Sen tog ja ett varmt bad, tände ljus lite varstans och kröp upp i soffan med en film, orkade dock inte kolla på hela filmen för då hade ja väl varit död nu, är så jäkla trött.


Idag ska ja jobba, jobba jobba. I eftermiddag kommer min bror hit, riktigt vilken tid vet jag ej.


"Ja, vi skrev dit alla respektive, osså Linn förstås" Vissa ord kan såra även fast det inte är meningen, blev lite ledsen. Kändes som att jag var lite utanför, inte en i "gänget" men de är jag väl inte heller så ska väl inte klaga.


Och jag tycker fortfarande inte direkt om dig, och jag tycker nog inte att jag var rätt person att berätta det för.


Näe idag är det grått å trist ute, och jag känner mig ungefär likadan.


Inte har ja nå skor å ha heller, eftersom mina är dyngsura och inte befinner sig här, så måste nog ta stövlarna, för inte skit snyggt å ha mina andra skor mer strumpor direkt.


Jaja, måste väl se till å komma iväg snart.


Usch vad jag bara vill lägga mig ner å somna om igen, å sova bort sisodär ett år av min liv eller nått, ja kan får vakna när allt känns bättre?

Av Linn - 3 augusti 2008 15:49

Ja, jag tror seriöst att jag blivit lite för gammal för att festa, är seg i flera dagar efteråt, förr blev ja inte ens bakfull, aldrig några problem "dagen efter" när man festat.


Visst händer det att ja inte blir bakfull, men ja blir seg å trött, å orkar inte göra nånting.


Igår gjorde ja typ ingenting förrutom å ligga i soffan, hade iof tvättid, men mer än så va det inte.


Är fortfarande seg idag, inte lika som igår men seg iaf. Har iaf dammsugit idag å plockat lite, borde diska oxå, får se om det blir av lite senare.


Läste en gammalklasskompis blogg, tänk att man har så olika uppfattningar som saker, men vet du, de va inte bara du som mådde dåligt. men men jag försöker å inte tänka på det. Tack för mig!

Av Linn - 2 augusti 2008 21:08

Är hur trött som helst, fattar inte varför, somnade ju nån timme i soffan men men, ska väl gå å lägga mig om ett tag, ska bädda rent bara, fick ju paketen igår som ja beställde, å hade ju köpt sängkläder, å eftersom ja hade tvättid idag så tvättade ja dem å ska bädda med dem idag, blir skönt å lägga sig i nya lakan:D


Skulle behöva städa, men inte en chans att ja skulle ha orkat de idag, men har ju iaf gjort nån knop idag när ja tvättade:D


helt ärligt så bryr ja mig inte, om de nu är så, så är de så, inget jag varken har dåligt samvete för eller ångest, lite konstigt kanske, men jag orkar inte bry mig.


Svullat köttfärssås å spaghetti idag, blev så jäkla sugen, hade i paprika och broccoli i köttfärssåsen, tyvärr hade ja ingen vitlök hemma, å ketchupen tog slut, men de va ju gott ändå faktiskt.


Köpte faktiskt lite godis nere på konsum oxå, å det har ja därimot lite dåligt samvete för, men men.


Har kikat på Kung Fu Panda idag, tyckte inte den va så skit bra faktiskt, men men.


Imorrn ska jag försöka komma mig för å städa, just nu ligger det kläder, kartongen å plast i hela soffan, eftersom jag bara slet upp paketen igår när ja kom hem eftersom ja hade lite bråttom!


Näe nu ska ja gå å bädda sängen!


Bye!

Av Linn - 2 augusti 2008 13:28

Igår va de grillkväll hemma hos Jennie å Anders, det var trevligt, väldigt trevligt.

Förrutom när jag blev islängd i poolen med skor å allt då förstås. Men Jennie va snäll så fick låna kläder å skor av henne.

Sen gick vi ner på lyktan, camilla betalade in mig, skulle ha köpt en drink eller nå åt henne inne för å betala tillbaka men blev aldrig så av nån anledning.


Idag är jag bakfull som fan å är extremt sugen på allt, pizza, kebab, tacos, köttfärssås å spaghetti, godis, ja fan allt!!!


Ska gå ner på konsum snart, ska börja tvätta kl 2 så går ner efter det!


Festen i ockelbo blev inställd ikväll:(


Näe, vila huvudet lite innan de är dags för tvätten.

Av Linn - 1 augusti 2008 06:17

Fan va ja skrattade när ja läste den här.


Ett äldre par ~75 står i kassan. Mannen ska betala medan kvinnan står längst ned vid bandet och packar. Kassörskan ~20 ser att någon tidigare kund har glömt en gurka där kvinnan står och packar, så hon tittar på mannen och frågar för säkerhets skull.
Kassörskan: Ursäkta är det er gurka? (Pekar på gurkan)
Mannen: Nej, det är min fru.

Av Linn - 1 augusti 2008 06:09

Shit, va less ja va inatt, somnade inte förns halv 2-2 nångång, så nu sitter man här å ser lite halvsuddigt å funderar på hur bra denna dag kommer gå, skit oxå!


idag blir de nog inge allevo alls, har nån påse kvar, men idag tänker faktiskt jag äta frukost på jobbet:D


Nu ska ja borsta tänderna

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards