Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Linn - 18 augusti 2008 18:08

Har varit inne i stan idag med camilla å handlat massa saker.


  • Ett par byxor
  • En svart tröja
  • En röd tröja
  • Ett vitt linne
  • Ett svart linne
  • Ett blått linne
  • Hårfärg
  • En tröja till thomas i födelsedagspresent
  • En tröja och 3 bollar till Lars i födelsedagspresent
  • Ett diadem
  • En "klämma" till håret
  • En ögonskugga
  • En mascara
  • En hudlotion
  • Björntråd
  •  En sjal

Tror det var hela kalaset, köpte även kattsand på konsum, väldigt välbehövligt.


Lägger upp ett kort på allt, och lägger även upp ett kort på jackan jag köpte i lördags eftersom vicki ville det:D


Sitter å väntar på att Camilla ska höra av sig nu så att hon kan färga håret på mig:D


Måste även städa å packa, ska nämligen åka till borlänge imorgon, blev bestämt sådär hux flux idag.


Det enda som inte är betalt nu är hyran, men de ska vi fixa så småningom.


Ska väl försöka lura mamma till willys nångång när jag kommit hem från borlänge oxå så ja kan storhandla. Möblerna från ikea vet ja inte riktigt hur jag ska göra med, kanske kan lura mamma dit med.


Näe hej svejs!



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards