Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Linn - 30 augusti 2008 17:44

Fick skjuts hem så nu sitter jag i soffan hemma.


var jobbigt när man började närma sig hemmåt, ännu jobbigare att öppna dörren, men sen gick de bra, sysselsatte mig med att sjunga singstar med uffe, miranda, isabella och åke.


Men nu har dem åkt hem igen och ja sitter här själv, började självklart gråta så fort jag böev själv men hade inte förväntat mig något annat heller iof.


Ska på fyren ikväll, just nu har jag noll lust, men förhoppningsvis kommer den så fort jag kommer hemmifrån, vi får se. Om inte så hoppas jag att camilla kan få mig på andra tankar.


Det märks väldigt väl att det är nånting som saknas här hemma, men shadow har tydligen saknat mig, så fort alla gick och jag blev ensam så hoppade hon upp i knäet å ville kela, fick inte ens gå på toaletten ifred utan där hoppade hon oxå upp i knät å skulle gosa. Tur att ni finns iaf...


Pepsi, jag saknar dig så de gör ont.



Av Linn - 30 augusti 2008 08:17

Igår var mys med kräftor och godis:D


nå mer hade väl inte jag å skriva egentligen.


Hur det blir ikväll återstår att se...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards