Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Linn - 27 augusti 2008 15:39

Jag har blivit utmanad av Sara, och här kommer lite alldagliga fakta om mig:


1.Vilken mat äter du ofta?

Öhm, de är väl lite olika beroende på vad jag har hemma, men kyckling brukar de bli rätt mycket av.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till att duka ut?

Ja de beror ju på vart och hos vem man är, men jag hjälper nog oftast till.

3. Var sitter du helst när du bloggar ?

Oftast hemma, men just nu sitter ja i borlänge.

4. Köper du ofta Triss ?

Haha, nej

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 

Semester, vad är det? näe men skämt och sido så har ja väl inte varit på så många semestrar.

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 

Det blir nog mest 3:an å 5:an



Jag utmanar följande personer: 

Vicki, Mimmi, Pia och Elle.


Så här gör ni som blivit utmanade:

* Svara på alla frågor.

* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.

* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Alltid kul med lite onödig fakta om sina bloggvänner tycker jag :)


Av Linn - 27 augusti 2008 11:55

är jag sjuuuuuukt trött... sov mellan 3 till halv 6, vaknade dock typ en gång i halvtimmen, sen sov ja mellan 8-9.


Gick då ner å käkade frukost, sen gick ja å niclas ut å gick halva elljusspåret, drygare än yes va ja.


har inte orkar hoppa in i duschen än, men ska väl göra det... närsomhelst.


good bye

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards