Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Linn - 28 augusti 2008 13:00

på mig, att jag sovit så länge... telefonen har ringt i ett men det har jag struntat i... men har ringt upp folket nu iaf:D


Skönt å sova så länge, men man blir lite avtrubbad, känner mig inte riktigt hemma i skallen just nu.


Vad ska man göra idag då? inte mycket antar ja, har inte så mycket kvar i boken nu så ska kanske försöka läsa ut den.


Eventuellt cruising på lördag, får se om jag orkar med, men kan tänka mig att jag inte kommer vilja vara hemma så vi får se.


Igår va ja ute å gick en timme, utforskade området lite:P tyckte jag gick hur länge som helst men när man kollade på kl hade det bara gått typ 5-10 min, men men, det var skönt, skringra tankarna lite, ha något att göra och röra på sig i ett och samma paket:P


näe nu ska ja gå å kika hur de går för niclas med maten, han håller på att laga kycklingwook, MUMS:D nice "frukost" ;)





Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards