Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under augusti 2008

Av Linn - 10 augusti 2008 21:05

jg hatar att vara sjuk, ja orkar ingenting, å har så sjukt ont i nacken.


är hundvakt åt astrid med så måste gå ut å gå med henne snart oxå.


katterna är inte vidare förtjusta i att astrid är här, sky och shadow har vågat sig fram lite grand men så fort astrid rör på sig så försvinner dem, och dem rör sig med största försiktighet, pepsi har jag inte sett skymten av alls, men de är ju förståligt eftersom hon blivit biten av en hund förr.


jag vill inte vara sjuk!

Av Linn - 10 augusti 2008 16:17

kill me, ja har ont överallt, just nu skulle ja bara vilja ha nån här som kan ta hand om mig, men icke, man får göra allt själv:P nu ska ja laga lite mat å se om ja orkar äta.

Av Linn - 9 augusti 2008 22:12

Ja i torsdag så käkade vi kräftor å gjorde kantarell paj, hur gott som helst:D


Fredan va vi inne på Noice jag å syrran, hade hur kul som helst, åkte in tidigt för att syrran skulle lämna tillbaka sin bok å få en ny, men vi  blev kvar för länge på rean på lindex, så bokhandeln hann stänga. Men resultatet blev en "skjortklänning" och 2 linnen, den först nämnda för 75 kr å båda linnena för 10 kr st.


Gick sedan in till stan å kikade på allt som cityfesten har att erbjuda, var lite sugen på att köpa en väska men hade bara en hundring med mig, så de blev ingen, men därimot blev det en öl i ett öltält 10 min innan noice började, svepte den å sen vidare till stora scen, Noice rockade fett å syrran va på G som fan, aldrig sett henne sån:D Och helt fantasktiskt nog aå även fast jag inte lyssnat på noice på flera år så kom texterna automatiskt, som att det satt i ryggmärgen. Efter Nocie va på på G så de skrek om de å ville absolut inte åka hem med bussen som gick en halvtimma senare, så vi stannade, träffade Lumpen å gick till O´learys öltält å satte oss där, drack 2 öl där, syrran bjöd på en å jag köpte en. Måste säga att de av skit kul att vara ut med syrran, har aldrig varit de förr, men hade en KANON kväll å vill tacka min kära syster så hemskt mycket för det.


Åkte hem sen å ja sov hos syster, upp å jobba imorse, började kvart i 7, började känna mig lite hängig efter lunch å trött å så, vid 3 var ja ett vrak, orkade inte plocka ur diskmaskinen å orkade inte duka fram för middagen å så.


Mamma kom å hämtade mig, ja gick till Madde för att fira att hon fyller 25 år idag, Grattis, men blev inte långvarig alls, nu sitter ja här, febrig å jävlig, fryser samtidigt som det känns som att jag ska brinna upp, ont i kroppen så det står härliga till, har nog fått den här skiten som syrran hade.


Sjukskriven imorgon, skulle egentligen ha jobbat 7-16 men tror inte dem vill att ja ska komma dit direkt.


Slänger upp lite kort på veckans bravader, kort på kräftorna, på brorsan, på mig och på syrran å noice!


Ha de bra, ja ska nog gå å lägga mig i sängen å tycka synd om mig själv.

Av Linn - 8 augusti 2008 15:48

Just nu önskar jag att dygnet hade fler timmar, jag hinner inte med!!!


Ska åka till syrran nu på halv 5 bussen, så ja hinner säga hej då till brorsan eftersom jag jobbar imorgon när dem ska åka, om dem nu ska åka eftersom anna är sjuk, men antar att dem åker ändå.


Skulle egentligen ha varit till Thomas å sagt grattis eftersom han fyller 20 idag. Grattis!


Ska åka in med syrran till stan med halv 6 bussen, noice börjar 8, sen hem med halv 10 å sova... hinner inte med allt jag ska! Skit oxå!


Jag vill verkligen inte jobba imorrn, eller på söndag för den delen, vill vara ledig.


Men men, på torsdag jobbar jag sista dagen!


Fick skjuts hem med Sari idag, kim satt i baksätet och sjöng med i takidas låtar, fan en 5 åring som kan dem, det tyckte jag va lite ballt faktiskt!


Tjena mors!

Av Linn - 7 augusti 2008 17:00

ska ja åka å äta kräftor, upd säkerligen något senare, ska försöka komma ihåg å föreviga min broder på bild oxå.


hej svejs

Av Linn - 6 augusti 2008 21:19

Idag har jag skurat båda sidorna av min avdelning så nu jävlar har ja ont i ryggen, men känner mig rätt duktig.


Åkte in till stan och cityfesten efter jobbet, mötte upp syrran och brorsan m.fl vid biblioteket, träffade mamma en sväng. solen sken å jag fick ont i ögonen, så jag bestämde mig för att köpa brillor eftersom mina (nya och oanvända) solglasögon låg hemma, tryggt och säkert på vardagsrumsbordet. Så, sagt och gjort, in på nian å sprang i 5 olika affärer, såg ut som ett ufo i alla, hittade dock ett par snygga men som kostade 99 kr vilket jag inte tyckte de va värt när det bara var ett impulsköp, men när vi så steg in i den 5:te affären hittade ja då ett par brillor, ett par GULA, men dem kostade bara 50 kr så dem fick duga, men när ja kommer ut från nian igen, vad har hänt? Jo solen var spårlöst borta. Men men, mitt impulsköp var de enda jag köpte så vad gör man, slänger upp ett kort, Bra eller Anus?


sitter nu hemma å känner mig allmänt död, ryggen och foten turas om att göra ont.


Btw så fick ja byta skift på fredag, så NOICE here I come!


näe göra nå vettigt, näe, men tända lite ljus å mysa i soffan kanske!

Av Linn - 6 augusti 2008 06:11

Ja, nu känner jag mig helt seriöst död eller nått, mina hjärnceller funkar inte nå bra alls nu, känner mig skit seg å ja vet inte allt, ögonlocken är bly tunga på mig.


Jag örbannar den som kom på att man ska jobba tidigt...

Av Linn - 5 augusti 2008 22:00

Ja, jobbade idag, sket i rasten så fick sluta halv 4, har bakat 2 äppelkakor på jobbet idag, jag å Lisa hjälptes åt. Har även kört lite aerobics till "allsång på skanses favoriter" Lisa garvade och önskade att hon spelat in de så hon kunde lagt ut de på youtube, tur att hon inte gjorde det.


Efter det gick ja hem till syrran, där har vi spelat kort, gick jävligt bra faktiskt, har även ätit kålpudding(och det blev ett jäkla bråk som att de inte fanns nån sås, och det var nog jag som började alltihopa, fast ändå inte, för vissa andra kommenterade det utan att veta att jag redan gjort det och det blev lite för mycket för pappa som kände sig mobbad å sen blev marie less, men pappa fick en stor kram sen så allt blev väl) och sen har vi sjungit en massa.


Sitter nu här efter mycket mat å en öl å är helt full i magen.


Ska gå å lägga mig alldeles strax, är skit trött, å måste upp tidigare imorn eftersom ja ska duscha.


Vet inte om ja ska åka in till cityfesten imorrn efter jobbet, borde ja? ska ja skita i det?


näe röka, sova, vakna, jobba...!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards