Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under augusti 2008

Av Linn - 12 augusti 2008 14:10

Nu sitter Sara på tåget hut, kul kul, beräknad ankomstid till byn är 16:30 ska bli trevligt:D


Ska väl försöka orka med å torka golven nu å då...


astrid är nog lite små sur på mig, hon hade stoppat ner nosen i kattlådan så hon hade kattsand runt hela nosen så ja duschade av den, hon blev inte direkt lycklig:P

Av Linn - 12 augusti 2008 09:18

Ja nu är ja vaken, eller ha har varit det ett tag, ska nu ta å klä på mig å gå ut med hunden, sen är det städning och tvättning som gäller, bara å hoppas på att kroppen orkar med*S*

Av Linn - 11 augusti 2008 23:23

Ska jag göra alldeles strax, ont i huvudet och nacken som ett as!


Tycker lite synd om djuren, astrid tippar på tå för katterna, och katterna tippar på tå för astrid.


Och ett stort Grattis till Jannice aka Kakan som fyller 19 idag!

Av Linn - 11 augusti 2008 21:36

Jag var bättre, så pallrade mig iväg till styrelsemötet som va idag, men icke, va helt slut när ja kom dit, å pallade bara med halva mötet, så i pausen gick ja hem, helt yr i huvudet.


måste snart gå ut med Astrid igen, har dåligt samvete eftersom jag inte orkar gå nå längre promenader*S*


Jaja hoppas ja mår bättre imorrn, så ja kan jobba på onsdag, har verkligen inte råd med detta, jobbar ju så få dagar denna månad ändå.


Nån som vill skänka mig nån miljon eller sådär? Eller nån rik jävel som känner för å gifta sig lite fattigt?

Av Linn - 11 augusti 2008 17:40

va in på vickys blogg å hon hade lagt ut en länk till en sida om gratis smink, så ja gör de ja med...


http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=56377


 bli medlem där å börja samla poäng:D

Av Linn - 11 augusti 2008 13:26

Skulle leta reda på Pepsi eftersom jag inte sett skymten av henne på hela dagen, kikade överallt där hon kan ha krypit in/under och när jag kollat överallt började jag få lite panik när jag inte hittade henne nånstanns, kollar under soffan 2 gånger till iaf jag kan ha missat henne, kollar även under badkaret en gång till eftersom de va mörkt, men ingen pepsi, skickar ett sms till camilla om att jag inte hittar henne å camilla kommer över å skulle hjälpa mig å leta, hon tittar under soffan å tro på fan att katten sitter där, då har hon krypit upp under soffan lixåm vet inte riktigt hur jag ska förklara, men kan lova att jag höll på att få hjärtattack där ett tag när jag inte hittade henne, men nu är allt frid och fröjd igen och jag känner mig lite dum.

Av Linn - 11 augusti 2008 10:52

Dålig som igår men fortfarande inte bra. Ska ringa till PFV å säga att jag inte kommer imorgon heller, så får vi se. Ska kolla upp om jag eventuellt kan få ta med mig astrid på jobbet sen.

Alla andra tar ju med sina hundar, dock inte lika stora som astrid men iaf, den största är en schäfer, så ja borde ju få ta med mig astrid med, hon är ju världens snällaste!


jag borde duscha, men ja orkar inte, jag borde städa, men ja orkar inte.


Nå, folk verkar ha gett upp med å komentera bloggen...

Av Linn - 10 augusti 2008 23:08

alldelse strax köra ut mina katter ur sovrummet så ska ja gå å lägga mig, tar astrid med mig in i sovrummet så katterna vågar gå på kattlådan å äta mat inatt.


Annars så har ja bara lyssnat på noice, kollat på tv å spelat bort massa låstsas pengar på poker ikväll...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards