Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Linn - 22 oktober 2010 11:57

Lagomt tills man ska åka bort blir man självklart sjuk, lagen om all jävlighet!


Nåja, vi åker iaf, med alvedon klarar jag av att leva så då finns det inga ursäkter till att inte åka ;)

Ska åka iväg till kära Gästrikland och läka själen med vänner och familj, min själ är i stort behov av läkning så jag hoppas verkligen att det funkar.


Hoppas att i goda vänners lag ska jag kunna få i mig mat, har varit lite sisodär med det senaste tiden, men helgens "meny" lät super bra, grillen mat ikväll, ungsstekt falukorv med hemgjort mos imorgon till lunch och tacos till middag, nog ska jag väl lyckas kunna klämma i mig lite mat?


Dessa kväljningar tar död på mig, förr har de varit när jag äter, men nu har de gett sig på mitt kaffe och nikotinet oxå... jaja, le och se glad ut, bara jag börjar må bättre igen så kommer de ge med sig.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards