Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Linn - 8 oktober 2010 21:46

Den här oron äter upp mig inifrån, jag blir tokig! Är extremt orolig för att Englali ska bli dålig igen, just nu är hon "bara" rosslig, hon har förhöjd temp men inte så att de kan räknas som feber. Idag sov vi till kl 11 (!!) det säger mig att de är nånting som inte är riktigt bra, redan 1½ timme senare så var hon trött igen, men hon vägrade sova.


Ringde vc eftersom jag vill att dom ska göra ett pricktest för att utesluta att hon är allergisk mot katterna, men se de fick man inte göra utan en remiss från en läkare. Vi måste ha sökt vård för andningssvårigheter 3 gånger innan dom börjar göra en utredning, herregud, ska de verkligen behövas 3 gånger av oro, lidande och psykisk press innan man kan få klarhet i vad det är för nånting? Jag går på helspänn hela tiden, man vet ju aldrig när det kan hända igen.

Visst, självklart kan det hända att det bara var en engångsföreteelse men hur ska man veta det då? Hur lång tid kommer de ta innan jag kan slappna av igen, dagar, veckor, månader?

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards