Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Linn - 3 oktober 2010 18:14

Har inte hänt mycket senaste tiden, jobbade torsdag och fredag, sen på fredageftermiddag ringde dom och frågade om jag kunde ta ett vak lördag natt, och eftersom Englali ändå skulle vara hos Ulf (och vi vet ju alla hur jag känner mig av att vara hemma då) så jag tackade genast Ja och var extremt tacksam att jag slapp vara hemma, hade varit extremt orolig att jag inte skulle få nån bokning i helgen och behöva sitta hemma helt själv.


Nåja, på lördagen gjorde jag absolut ingenting, såg nått serieavsnitt, läste lite och sov nån timme på eftermiddagen innan jag skulle börja. Ulf var snäll och skjutsade mig till jobbet och jag var väldigt nervös eftersom jag aldrig jobbat natt eller suttit vak. Men eftersom jag aldrig suttit vak bestämde vi (jag och nattpersonalen) att jag skulle vara på avdelning istället, och en ordinarie personal satt på vaket. Jag fick vara på Tjärnen/Sjön, och det var extremt lugnt, max 10 larmningar på hela natten och mer än 5 av dom var bara golvlarmet som börjat pipa för att täcket åkt ner lite på golvet typ.

Hade köpt med mig korsord och lånat en bok av Peter, så det var vad jag sysselsatte mig med inatt.

Runt halv 2 hade jag så tråkigt så då bakade jag 2 sockerkakor, hoppas dom blev goda=)


Fick gå hem halv 7 imorse, så jag var hemma till halv 8, tog en snabb rök med Camilla och sen somnade jag, sov till 12:45 ungefär, ringde Ulf och talade om att jag var vaken och ca 1 timme senare kom han å lämnade Englali, min älskade lilla guldklimp.


Vi har sen dess inte gjort så mycket, var ut en sväng i lekparken påväg till affären, och så har vi ätit middag och Englali åt helt själv MED sked, duktiga unge<3


Nu ska jag stoppa lillhjärtat i badet=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards