Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Linn - 27 januari 2010 23:27

I förmiddags åkte vi iväg till mormor, det var isbark i luften så det var inte det lättaste att se vägen direkt, mamma stannade flera gånger för att gå ut och skrapa rutorna.

Fikade och knäppte 4 generationskort när vi var på plats hemma hos mormor.

Sedan åkte vi till Ikea, var nog där många timmar, handlade täcke, påslakan och div annat.


Var hemma igen runt kl18, satte mig ner i ca 30 min och sen satte jag igång att städa igen, gjorde rent golvbrunnen och under badkaret, och det är kanske det äckligaste jag gjort i hela mitt liv=S Men nu är de gjort iaf!


Inte allt för mycket kvar att göra imorgon, ska med sängen hem till pappa, sen är det golven som ska tas, och så ska alla grejer hem till mamma, katterna oxå, hum undrar hur de kommer gå?


känner mig på tok för uppskruvad för att kunna somna, men ska nog göra ett försök alldeles strax iaf. Najt najt!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards