Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Linn - 1 januari 2010 22:40

Idag har jag haft en riktig latdag, hade även idag extremt ont i huvudet, så mamma var snäll och tog Englali några timmar. Under dom timmarna tittade jag på Merlin, och diskade.

När sen Englali kom hem åt både hon och jag å sen slocknade vi på soffan båda 2.


Plockade ner julgranen nu på kvällen oxå eftersom Englali var och drog i den, dumt om hon skulle råka välta den över sig. När julgranen var borta var hon ju tvungen att hitta på nå nytt hyss, så då begav hon sig mot cd-skivorna och började riva ner dom, så nu ligger dom ner packade i en flyttlåda.

Och närjag ändå var i gång så packade jag ner det mesta som stod i bokhyllan, ser bra tomt ut nu kan jag lova=S Är bara glasen i vitrinskåpet kvar som ska ner i lådor.


Sista timmarna på förra året spenderades med mamma, vi lagade mat, potaqtisgratäng och fläskfilé, och sen tittade vi på "flickan som lekte med elden" Men Englali hade den goda smaken å "prata" nästintill hela tiden, och hon har extrema röstresurser min dotter, så jag hörde nog hälften av filmen ;)


Sen kom även Lars upp och vi spelade lite familje geni.

Vid 12 gick jag ut och mötte upp Camilla och Thomas, fick ett glas skumpa och så kollade vi på fyrverkerierna tillsammans innan jag gick upp igen så mamma fick gå hem!


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards