Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Linn - 21 januari 2010 11:08

Jaja, jag har varit lite seg sista tiden, men det har varit fullt upp, och när ja väl haft det lungt har jag verkligen inte orkat.


Befinner mig iaf i borlänge nu, har varit här sen i söndags.

Igår var jag och Sandra på bio, såg Avatar. Och för att citera Sanna Lundell: "Jag vill också vara blå"


Köpte med oss mat från donken som vi smaskade på=)


Englali försöker krypa, men de går inte så bra för henne=/


Mamma har fått jobb, äntligen. Grattis=)


Ev kommer mina grejer hit på lördag, och så åker jag tillbaka till norrsundet och gör färdigt det sista, städar osv innan jag blir "permanent borlängebo"

Håll tummarna för att dessa planer går vägen nu då!


Englali håller även på att få tänder upptäckte Sandra för någon dag sedan, 2 st längst fram i underkäken.

Hon börjar bli stor min kicka, snart 7 månader, fruktansvärt vad tiden går fort!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards