Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Linn - 25 januari 2010 23:46

Jag måste bara påpeka hur jäkla duktiga jag och Jennie har varit idag=)

Vi har fått hur mycket gjort som helst, vi har packat ihop i princip allt i lägenheten, frostat av frysen, burit ner allt packat i förrådet och det som skulle till mammas förråd bar vi dit, sen har även Camilla varit här en sväng och vi planerade inför middagen på fredag.


Jennie och jag blev bjuden på mat hos mamma, stek, potatis och brunsås, det är LÄTT en av mina favoriträtter, herregud vad gott!


Efter att Jennie gått hem skrubbade jag ungnen, dock så ska jag göra det engång till imorgon, sen torkade jag ur överskåpen och skafferiet, och torkade skåpsluckorna till dom skåpen, sen diskade jag ur lådorna till frysen.


Har gett mig tusan på att på torsdag ska ALLT bli färdigt, så jag kan boka en tid på fredag för besiktning, så man har de gjort, då är det bara att slänga in allt i släpvagnen på lördag och åka! Tror ni jag kommer klara av det?!


Imorgon ska vi åka på tippen med skötbordet och skänken, och självklart alla svarta sopsäckar med junk. Sen på kvällen har jag comunitymöte.


På onsdag blir det en tripp till stan, hälsa på mormor, och åka till valbo och IKEA, ev inhandla lite småsaker så det bara är möblerna som behöver handlas på lördag.


Torsdag ska ALLT bli färdigt så det blir väl till att bära bort sängen till pappa och nattduksbordet(?) och köksbordet till mamma.


Fredag blir det middag, om vi nu lyckas styra upp nått men de tror ja väl vi ska göra va?


Lördag blir det FLYTT!


Så ser min vecka ut;)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards