Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 26 november 2008

Av Linn - 26 november 2008 15:24

De senaste veckorna har jag knappt varit hemma, typ bara varit hemma å sovit, vilket har resulterat i att jag inte hunnit städa eller tvätta!


Men idag har jag varit hemma hela dagen och både städat och tvättat, och det har faktiskt varit riktigt skönt, visst de kanske låter konstigt, men att äntligen ha fått nånting gjort hemma och inte bara på teatern.


Ikväll är det genrep, ska väl vara där halv 7 tror jag.


Imorrn ville Reine ringa å väcka mig kl 10 så ja kunde komma ner på folkan å läsa lite när radion kom så de skulle höras i bakgrunden, well jag vet inte om ja vill, måste ju finnas nån annan som kan läsa... vi får väl se, ska höra ikväll vad de är som förväntas och vad exakt de är ja ska läsa.


Sen vid typ 15-16 skulle vi dela ut flygblad nere på konsum för att locka fler folk till pjäsen!


ALLA: Boka biljetter till pjäsen "Jävla finnar" på 029723000 speldagar: premiär 28 nov. Sedan spelas pjäsen 29, 30 nov, och 4,5.6.7 dec!! Inträdet är på 80 kr, och 40 kr för ungdomar, arbetslösa och pensionärer!!!

NI måste se den!!!


Ja på fredag är de som sagt premiär, ska vara där innan å hjälpa till att duka till premiärfesten, sen ska ja för engångs skull bara sitta å njuta av pjäsen, det blir typ första gången jag ser pjäsen, även fast ja varit ner på nästan varje rep, men har ju varit så koncentrerad på manuset så missar ju så mycket. Sen efteråt är de premiärfest, med middag=)

Och på lördagen har ja lovat att komma ner å hjälpa till att städa efter festen, och när ja lovat de kom ja på att mamma fyller ju år oxå, och vi skulle ha "kalas" för henne kl 13, får se hur ja ska försöka knåpa ihop det här*S* Min hjärna har inte riktigt koll på nånting just nu.


Va til läkaren igår, vi dubblade dosen på medecinen, får se om de ger nån effekt nu då!


bye!!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards