Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 13 november 2008

Av Linn - 13 november 2008 22:13

Ja åkte ju till sthlm i tisdag så här kommer en liten summering av den vistelsen.


Kom fram till sthlm vid 16:30, gick direkt till tunnelbanan och sedan bytte vi till spårvagn för att komma till nockeby där vi bodde, Robins pappas faster bjöd på mat, så där var vi hela kvällen å pratade å så.


På onsdagen så åkte vi in till stan för att träffa Mårten, gick runt på stan å käkade på donken, mötte upp Christian och Fjuppas och gick runt ännu mer på stan, å sen mötte vi även upp Jonta å Nicke, sedan vankades de konsert, men alla som känner mig vet ju att jag är lite underlig, och eftersom jag hade haft ångest mest hela dagen av allt springande och alla människor överallt och helst av allt hade velat satt mig i ett hörn å gråta så struntade faktiskt jag i konserten, så jag såg aldrig slipknot. Men iställer fick jag några trevliga timmar tillsammans med mina kära kusiner.

Jimmy hämtade upp mig på MCdonalds vid Globen, och vi åkte ut till Sundbyberg där han bjöd på mat på en indisk restaurang, var jätte mysigt och maten var jätte god, Sen gick vi till 7eleven och köpte en kaffe. Åkte runt litegrand å sen vidare till Jakobsberg där dem bor, å där träffade jag även Daniel.

Runt 12 ringde Robin å sa att konserten var slut, å Jimmy skjutsade hem mig å ja skulle möte upp Robin, Christian, Fjuppas och Jonta vid spårvagnen men dem va så hungriga så dem skulle ha tag på nå ställe å äta, å när dem väl ätit klart så hade tunnelbanan och spårvagnen slutat gått, så de var bara för Jimmy å sätta sig i bilen å hämta dem, jag å Daniel stannade kvar, och eftersom jag inte hade nycklarna var de bara å stå ute, det hela resulterade i 2 timmar utomhus mitt i natten, det var kallt!

Men men smällar man får ta, ger mina kusiner ett stooort tack för en mycket trevlig kväll, för skjutsen och för sällskapet medans jag va tvungen å vänta på grabbarna.


Idag vaknade vid runt halv 12 å christian, fjuppas å jonta drog iväg till Arlanda, och jag å Robin gick upp till hans pappas faster å käkade frukost.

Sen städade vi rummet och tog vårat pick å pack in till staden för å kolla tågtider och så, vi hade tur och vi behövde bara vänta i 30 min innan ett tåg skulle gå till Gävle, så vi köpte mat på Burger King och tog med oss.

Tåg resan var dryg, jag va as trött å så var de mycket folk.

Men vi hade tur återigen när vi kom till Gävle, min buss skulle gå om 8 min och Robins tåg om 12 min, så vi slapp vänte tider och sånt.


På bussen blev de bråk mellan busschauffören och 2 gubbar så dem blev avslängda efter en massa tjafs och hot om att ringa polisen.


När ja väl kom hem han ja bara sätta mig i soffan, stoppa i laddaren i telefon å så fick ja ett sms från Reine som frågade om ja kunde komma ner på folkan å läsa saras repliker, så de var bara å ge sig ner, trött å jävlig.


Men nu är ja äntligen hemma igen å får vava ner efter 3 väldigt påfrestande dagar, hoppas på att få sova i några dygn, kan behövas:P

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards