Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Linn - 4 november 2008 20:07

Nu känns allt sådär hopplöst igen, vet inte riktigt hur jag ska få rätsida på det. Känns som att jag ligger på botten av ett stort svart hål, och jag vet inte riktigt när jag ramlade ner, bara att jag vaknade där imorse.


Idag har jag inte gjort nånting, va med Camilla ner på konsum en sväng, de är väl de enda, kikat på nya one tree hill avsnittet oxå förstås.


Syrran hade ringt 3 gånger imorse, men jag hade inte den goda smaken att svara, undrar vad hon ville?


Har ingen aptit, bara ätit smörgåsar sen i söndags, men tog mig i kragen å lagade mat nu på kvällen, men de va ingen höjdare.


Näe ska väl ta å gå ut å röka, får se hur länge ciggen räcker, har inte många kvar å noll pengar, kommer bli kul, eller inte.


Snälla nån, skjut mig eller nått.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards