Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Linn - 21 november 2008 23:43

Nu är outiften klar inför imorgon, har dock inte hittat nån speciellt kändis att vara, men kläderna är valda, smyckena är valda, bara håret och sminket kvar och det fixar sig väl imorgon antar jag.


Har lite ångest inför imorgon, har inte hört något om jag ska vara med å hjälpa till å ställa iordning inför festen, eftersom jag sitter med i festkommitén förväntas väl det av mig, men samtidigt har ja inte varit med på ett enda möte och planerat festen eftersom ingen haft den goda viljan att höra av sig, så de känns rätt surt om ja skulle behöva vara med å fixa iordning.


Om ja inte ska fixa iordning så ska ja iaf vara nere på folkan till 10, för då börjar teater repet, sen håller det på till 18 å efter repet ska vi ha prod möte och kl 19 börjar festen, HUR FAN SKA JA HINNA??? Måste ju hem, byta kläder, sminka mig, fixa håret, duscha, jaa allt de där, ev värma upp med nån grogg, om ja nu ska dricka dvs, ska ringa imorgon å höra... om ja får tag på en telefon förstås.

Skulle behöva en "tidsstoppare"


Har en annan kris nu oxå, nämlig ekonomisk, som de ser ut har ja varken råd att betala hyran eller elen denna månad... ligger 3000 back, hur bär man sig åt då??

Har 2 cigg kvar, och äger bara 2 kr, ligger minus på kontot å allt sånt där.


Har även ramlat ner i ett stoooort svart hål igen, och har ingen aning om hur jag ska ta mig upp... nån som har en stege?


Bortglömd, bortvald, bortslängd...

But I´m used to it, I guess this is what life should be.

Antar att du egentligen aldrig menat någonting du sagt...

Hur kan man bara glömma?

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards